روزهای سختی را با رویای المپیک سپری کردم، یاد گرفته ام که بجنگم

به گزارش وبلاگ تمبوک، مهدی علیاری دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی یکی از فرنگی کاران مدعی تیم ملی است که هم اکنون تمرینات انفرادی و سنگینی را پشت سر می گذارد. این فرنگی کار با اخلاق کشورمان در مورد آخرین شرایط تمرینات آماده سازی به خبرنگار مهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوهای تیم ملی، من هم تمرینات انفرادی را زیر نظر کادر فنی شروع کردم که خوشبختانه این تمرینات طبق برنامه در حال اجراست.

روزهای سختی را با رویای المپیک سپری کردم، یاد گرفته ام که بجنگم

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات انفرادی برای رسیدن به اوج آمادگی کافی است یا خیر، گفت: من با برنامه ریزی که انجام داده ام، تمرینات دوومیدانی، کار با وزنه و کوهنوردی را بطور منظم در شهریار انجام می دهم. ضمن اینکه با هماهنگی های اجرا شده برای تمرین کشتی و مرور فن هم به سالنی در کرج می روم و با رعایت کامل مسایل بهداشتی در این سالن با برادرم به تمرین می پردازم.

علیاری ادامه داد: تنها هدف من در سالهای اخیر، حضور در بازی های المپیک بوده و هست و همچنان برای رسیدن به هدفم با تمام وجود کوشش می کنم. هر چند در طول این سال ها با فراز و نشیب های فراوانی همراه بودم، اما همچنان امیدم را از دست ندادم و شبانه روز برای تحقق این آرزوی عظیم تمرین و کوشش کردم.

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اضافه نمود: من در طول سال ها حضورم در کشتی یاد گرفته ام که باید برای رسیدن به هدفم بجنگم و هیچگاه از خواسته هایم عقب نشینی نکنم. کشتی به من آموخت باید سختی های زیادی را تحمل کنم تا هرگاه خدا صلاح بداند به خواسته ام برسم. ناامیدی عظیمترین دشمن ماست و نباید هیچوقت انگیزه و امیدمان را برای رسیدن به هدف از دست بدهیم.

قهرمان بازی های آسیایی در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدتی است با پشت سر گذاشتن مشغله ها و مسایل تحصیلی توانسته ام وقت آزادتری داشته باشم. من در مقطع دکتری تحصیل می کنم و بزودی مدرک مدیریت استراتژیک خود را در این مقطع دریافت خواهم کرد. به همین دلیل می توانم زمان بیشتری به تمرین اختصاص دهم و با تمام فکر و ذهنم به کشتی دریافت و رسیدن به هدفم یعنی المپیک تمرکز کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روزهای سختی را با رویای المپیک سپری کردم، یاد گرفته ام که بجنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای سختی را با رویای المپیک سپری کردم، یاد گرفته ام که بجنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید