زبیدی: مسئولان گل گهر می خواهند تیمی قوی و شایسته تشکیل دهند، دوست داشتم در فولاد بمانم

به گزارش وبلاگ تمبوک، مهدی زبیدی، مهاجم جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: دوست داشتم در فولاد خوزستان بمانم، ولی شرایط مهیا نشد و تصمیم به جدایی گرفتم.

زبیدی: مسئولان گل گهر می خواهند تیمی قوی و شایسته تشکیل دهند، دوست داشتم در فولاد بمانم

مهدی زبیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تمبوک در خصوص جدایی اش از فولاد خوزستان، آن هم در شرایطی که علاقه داشت در این تیم بماند، گفت: من قبلاً هم گفتم که دوست دارم در فولاد بمانم، ولی مسئولان باشگاه تماسی با من نگرفتند، حتی چند روز هم صبر کردم که خبری نشد. با این شرایط پیشنهادها را آنالیز کردم و در نهایت با گل گهر به توافق رسیدم که فکر می کنم انتخاب خوبی انجام دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان و کادر فنی فولاد ناراحت نیست، بیان کرد: همان طور که گفتم دوست داشتم بمانم، اما شرایط مهیا نشد و تصمیم به جدایی گرفتم. از فولادی ها ناراحت نیستم، چون فوتبال حرفه ای است و هر بازیکن یا باشگاه می تواند برای آینده اش تصمیم بگیرد. من برای فولاد که تیم شهرم است آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم فولاد در فصل آینده برای قهرمانی یا کسب سهمیه بجنگد.

مهاجم جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اهداف این تیم برای فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: من هنوز شناخت زیادی از گل گهر ندارم، ولی کادر فنی و مسئولان باشگاه دنبال تشکیل یک تیم قوی و شایسته برای فصل جدید هستند. امیدوارم گل گهر طوری نتیجه بگیرد که هوادارانش را راضی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زبیدی: مسئولان گل گهر می خواهند تیمی قوی و شایسته تشکیل دهند، دوست داشتم در فولاد بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبیدی: مسئولان گل گهر می خواهند تیمی قوی و شایسته تشکیل دهند، دوست داشتم در فولاد بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید