ستار همدانی: ایسما بازیکنی باکیفیتی است، اما بدنش آماده نیست، این استقلال باید قهرمان لیگ گردد

به گزارش وبلاگ تمبوک، ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که آبی پوشان نشان دادند می توانند قهرمان لیگ برتر شوند.

ستار همدانی: ایسما بازیکنی باکیفیتی است، اما بدنش آماده نیست، این استقلال باید قهرمان لیگ گردد

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تمبوک، درباره فزونی 4 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته شانزهم لیگ برتر، گفت: استقلال نیم فصل دوم را به خوبی آغاز کرد و چهار گل به ثمر رساند. تعیین است که وینفرد شفر اکنون آرامش داشته و می داند داخل زمین و روی نیمکت بازیکنان خوبی در اختیار دارد. این مسئله نوید روزهای خوب برای استقلال در آینده می دهد.

وی با اشاره به بازی با پیکان عنوان نمود: زمین کیفیت لازم را نداشت و اجازه بازی به استقلال و پیکان را نمی داد. شاید در تلویزیون زمین زیبا دیده می شد، اما تعیین بود بازیکنان در گردش توپ به مشکل می خورند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به نیمکت خوبی که شفر در اختیار دارد، دستش برای نیم فصل دوم باز شده و می توانیم استقلال را در حد قهرمانی ببینیم. این استقلال باید قهرمان گردد، چرا که سرمایه گذاری خوبی نموده و طرفداران دوست دارند تیم شان را در حد قهرمانی ببینند.

همدانی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی استقلال گفت: ایسما را بازیکن باکیفیتی دیدم. استارتی که برای زدن گل برداشت، خیلی خوب بود، اما بدن او هنوز ناآماده است و احتیاج به زمان دارد تا شرایط بهتری پیدا کند. منشا نیز در فوتبال ما بوده و گل های زیادی در پیکان به ثمر رساند و در پرسپولیس نیز گل های حساسی زد. باید دید در آینده چقدر می تواند در استقلال جا بیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ستار همدانی: ایسما بازیکنی باکیفیتی است، اما بدنش آماده نیست، این استقلال باید قهرمان لیگ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستار همدانی: ایسما بازیکنی باکیفیتی است، اما بدنش آماده نیست، این استقلال باید قهرمان لیگ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید