ستایش توخل از نیمار

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی برابر لیون به ستایش از نیمار پرداخت و اطمینان داد که او در دیدارهای بعدی بهتر هم خواهد شد.

ستایش توخل از نیمار

به گزارش وبلاگ تمبوک، پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته ششم لیگ فرانسه به پیروزی رسید. این تیم به مصاف لیون رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل تیم پاریسی را نیمار در دقیقه 89 به ثمر رساند. او هفته قبل هم تک گل سه امتیازی دیگری را برای PSG به ثمر رساند تا نشان دهد که چه بازیکن کلیدی و تاثیر گذاری برای تیمش است.

نیمار چهار بازی آغازین پاری سن ژرمن را از دست داد اما در دو بازی اخیری که برای این تیم به میدان رفته توانسته 2 گل سه امتیازی به ثمر برساند.

توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به ستایش از نیمار پرداخت. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: نیمار بدون شک بهتر از این هم خواهد شد. در 4 ماه اخیر این سومین دیدار او برای ما است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و صدرصد توان خود را به کار نگرفته است.

او ادامه داد: برای توانایی نیمار سقفی وجود ندارد. او بازی به بازی بهتر خواهد شد و به زودی شاهد بهترین نسخه از او خواهیم بود. وظیفه او زدن چنین گل های سرنوشت سازی است و قطعا به این کار خود ادمه خواهد داد. نیمار با جدیت زیاد در حال تمرین کردن است. او کاملا با تیم هماهنگ شده است و همیشه می خندد و این نشان از رضایت او در تیم کنونی دارد.

توخل درباره نیمکت نشینی مارکو وراتی در این دیدار گفت: او در دیدار برابر رئال مادرید آسیب دیدگی جزئی داشت و به همین خاطر ریسک نکردم و امشب به او بازی ندادم.

سرمربی پاری سن ژرمن در انتها گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بعد از 15 دقیقه کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. برابر تیمی بازی کردیم که در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارد. آنها به بازی دفاعی روی آوردند و این باعث شد تا با صبر و حوصله بیشتر به دنبال خلق موقعیت باشیم. با وجود آنکه در دقایق انتهای به گل رسیدیم اما شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 15 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد. نزدیک ترین تعقیب کننده به پاری سن ژرمن تیم آنژه است که 12 امتیازی است. نیس هم با همین تعداد امتیاز سوم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ستایش توخل از نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش توخل از نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید