فدرر جراحی شد و دومین گرنداسلم فصل تنیس را از دست داد

به گزارش وبلاگ تمبوک، پرافتخارترین تنیسور جهان به دلیل مصدومیت نمی تواند در رقابت های اوپن فرانسه شرکت کند و به این ترتیب دومین گرنداسلم فصل را از دست داد.

فدرر جراحی شد و دومین گرنداسلم فصل تنیس را از دست داد

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از نشریه آ اس، راجر فدرر برای مداوای مصدومیت زانوی پای راست خود تحت عمل جراحی قرار گرفته است و به این ترتیب شانس حضور در رقابت های اوپن فرانسه، دومین گرنداسلم فصل تور ATP را از دست داد.

فدرر که ماه گذشته در رقابت های اوپن استرالیا به نواک جوکوویچ باخت و از رسیدن به فینال باز ماند، با انتشار پیغامی در شبکه های اجتماعی اظهار داشت که روز گذشته (چهارشنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفته است و به این ترتیب تا ماه ژوئن که رقابت های اوپن فرانسه برگزار می گردد، آماده بازگشت به میادین نخواهد بود. او زمان بازگشتش را شروع فصل مسابقات تنیس روی زمین های چمن (اواسط ماه ژوئن) اظهار داشت.

عمل جراحی فدرر او را برای سه ماه خانه نشین خواهد نمود و به این ترتیب او علاوه بر اوپن فرانسه، شانس بازی در تورنمنت های دیگری مانند مسترز ایندین ولز و میامی را از دست خواهد داد.

فدرر در پیغام خود اظهار داشت که از مدتی پیش از درد زانوی پای راست رنج می برد و با اینکه امیدوار بود بتواند با وجود این مشکل به میادین برگردد، در نهایت پس از مشورت با مربیان خود تصمیم به انجام عمل جراحی گرفته است.

غیبت فدرر در دومین گرنداسلم فصل در حالی است که رافائل نادال اسپانیایی با دفاع از عنوان قهرمانی اش در این رقابت ها می تواند از حیث تعداد قهرمانی در گرنداسلم ها به ستاره سوئیسی برسد و بیستمین قهرمانی اش در این رقابت ها را کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فدرر جراحی شد و دومین گرنداسلم فصل تنیس را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدرر جراحی شد و دومین گرنداسلم فصل تنیس را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید