فکری: نساجی پُرتلاش ترین تیم 10 بازی اخیر بوده است، همواره لازم نیست حضور تماشاگران را به صورت فیزیکی لمس کنید

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، این تیم را پُرتلاش ترین تیم 10 هفته اخیر لیگ برتر فوتبال می داند.

فکری: نساجی پُرتلاش ترین تیم 10 بازی اخیر بوده است، همواره لازم نیست حضور تماشاگران را به صورت فیزیکی لمس کنید

به گزارش وبلاگ تمبوک، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل شهر خودروی مشهد گفت: در آخرین بازی از مجموعه نساجی مازندران تشکر می کنم که تمام کوشش خود را کردند. خدا را شکر مشکل و کاستی نداشتیم و نتایجی در شأن مجموعه نساجی و مردم مازندران کسب کردیم. امیدوارم در ملاقات فردا (پنجشنبه) بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه خوبی بگیریم که فرایند ما حفظ گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای آخرین ملاقات تیم خود در لیگ نوزدهم دارد، گفت: از تمامی بازیکنان تشکر می کنم. با وجود اینکه تیم قهرمان نبودیم و سهمیه نگرفتیم، اما پُرکوشش ترین تیم در این 10 بازی بودیم. امیدوارم بازیکنان در ملاقات فردا همان انگیزه را داشته باشند و بتوانیم با کسب امتیاز در این مسابقه، با دست پُر برگردیم. به عنوان مسئول کادر فنی از همه این بازیکنان تشکر می کنم و برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص تقابل خود با سهراب بختیاری زاده، همبازی پیشین خود در استقلال توضیح داد: از مدیران فوتبال تشکر می کنم که از مربیان جوانی که ایده های نو دارند، استفاده می نمایند. بختیاری زاده یکی از مربیان جوانی است که گذشته بسیار خوبی دارد و بازیکن تیم های عظیم و تیم ملی بوده است. او مطمئناً در عرصه مربیگری تفکرات جدیدی دارد و استفاده از این مربیان جای تشکر دارد.

فکری با بیان اینکه ملاقاتها در این مسابقه تازه می گردد، اعلام کرد: الان هر کدام از این دوستان مشغول کاری هستند و کمتر فرصت می کنیم یکدیگر را ببینیم. به همین خاطر در این بازی ها تجدید ملاقات می گردد. شهر خودرو تیم بسیار خوبی است و تا هفته گذشته، یکی از شانس های کسب سهمیه آسیایی بوده است. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و در اخلاق و حاشیه، مشکل خاصی ایجاد نگردد تا هر تیمی کوشش بیشتری کند، پیروز گردد.

وی در خصوص اینکه تا به امروز از غایبان فراوان تیمش گلایه نکرده است، اعلام کرد: شاید به بازیکنان جوان ما فرصت نرسیده یا زمان کمی رسیده است، اما آنها پتانسیل فنی بسیار بالایی دارند. ما هر لحظه احتیاج ببینیم، از این بازیکنان استفاده می کنیم و از این بابت دغدغه و نگرانی نداریم. شادمان می شویم همه بازیکنان در اختیار ما باشند، اما به بازیکنان جوان اعتقاد دارم و اگر در اختیار ما نباشند، نگران آن نیستیم. از طرفی دیگر ما و همکاران دیگر باید این هزینه ها را بدهیم، جوانان را وارد میدان کنیم و از انرژی و توان آنها استفاده کنیم. اگر در ملاقات فردا به این بازیکنان احتیاج باشد، با خیال راحت از آنها استفاده می کنیم و امیدوارم پاسخ خوبی به اعتماد ما بدهند.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص غیبت هواداران در هفته های گذشته تیمش گفت: همواره لازم نیست حضور تماشاگر را به صورت فیزیکی لمس کنید. من فوتبال را از تیم پُرهوادار نساجی آغاز کردم و به استقلال رفتم. به همین خاطر اگر هواداران در استادیوم باشند یا نباشند، آنها را با تمام وجود حس می کنیم. وقتی هواداران را احساس کنیم، با تمام وجود برای شادمانی آنها وارد زمین می شویم و بازیکنان را آماده می کنیم که یکی از دلیل خوب بازی کردن آنها، هواداران باشند. بازیکنان با تمام وجود برای شادمانی این هواداران کوشش می نمایند و امید فصل آینده کرونا نداشته باشیم. امیدوارم فصل بعد هواداران در استادیوم ها باشند و شور و نشاط را به استادیوم ها بیاورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فکری: نساجی پُرتلاش ترین تیم 10 بازی اخیر بوده است، همواره لازم نیست حضور تماشاگران را به صورت فیزیکی لمس کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: نساجی پُرتلاش ترین تیم 10 بازی اخیر بوده است، همواره لازم نیست حضور تماشاگران را به صورت فیزیکی لمس کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید