ماهیت پروازهای چارتری کیش ایر تغییر می نماید ، می توانیم به جایگاه چارتری تغییر رویه دهیم

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرپرست هواپیمایی کیش ایر از برنامه ریزی برای تغییر ماهیت پروازهای چارتری این ایرلاین به فروش گروهی (Group sales) یا جایگاه چارتری (Seat charter) اطلاع داد.

ماهیت پروازهای چارتری کیش ایر تغییر می نماید ، می توانیم به جایگاه چارتری تغییر رویه دهیم

وبلاگ تمبوک: فرزانه شرفبافی در مورد قیمت گذاری بلیت پروازهای داخلی گفت: یکی از مصوبات انجمن شرکت های هواپیمایی این بوده که اعلام کند برای ایرلاین ها ماکزیمم بلیت پرواز چه عددی است و به همان پیبند باشند.

وی ادامه داد: سقف بلیت کیش ایر بر این اساسا تعیین شده و در واقع این را اعلام می نماید. این موضوع را بازرگانی - کیش ایر - به صورت روتین کنترل می نماید.

وی اضافه نمود: یکی از نکات کلیدی این است که ما مفهوم چارتری را در کیش ایر به طور کامل داریم، اما می توانیم آنرا به Group sales (فروش گروهی) یا به لغت Seat charter (جایگاه چارتری) تبدیل کنیم. این یک روش دیگری از فروش بلیت است؛ در این روش کل هواپیما در اختیار یک چارترکننده قرار نمی گیرد و نرخ گذاری به صورت متنوع در اختیار چارترکنندگان متفاوتی باشد.

سرپرست کیش ایر به تسنیم گفت: در این صورت علاوه بر ایجاد یک رقابت سالم، سقف نرخ بلیت ها نیز بر اساس تعرفه تعیین خواهد شد.

شرفبافی اظهار کرد: هنر چارترکنندگان این خواهد بود که بتوانند جایگاه ها پروازی را پُر نگه دارند، اصل داستان این خواهد بود.

منبع: چمدان

به "ماهیت پروازهای چارتری کیش ایر تغییر می نماید ، می توانیم به جایگاه چارتری تغییر رویه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهیت پروازهای چارتری کیش ایر تغییر می نماید ، می توانیم به جایگاه چارتری تغییر رویه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید