معرفی انواع لاستیک دانلوپ

به گزارش وبلاگ تمبوک، در این مقاله قصد داریم به تاریخچه فراوری لاستیک دانلوپ بپردازیم و اینکه محصولات این برند شناخته شده دارای چه ویژگی و مشخصات فنی می باشد. نکات متعددی در زمینۀ انتخاب و خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل وجود دارد و به همین دلیل، فروشگاه چرخ و یدک توانسته اند با گردآوری این مقاله، سطح اطلاعات شما را نسبت به ویژگی های این نوع تایر بیشتر کنند. کمپانی دانلوپ از جمله شرکت های بزرگ در صنعت لاستیک سازی می باشند که فعالیت خود را در کشور انگلستان شروع کرده اند. گفتنی است که صنعت فراوری لاستیک و فرآورده های لاستیکی در قاره اروپا از قرن بیستم شروع شده است. کمپانی دانلوپ فعالیت خود را در سال 1985 میلادی شروع کرده است و توانسته اند با استفاده از امکانات پیشرفته محصول با کیفیتی را فراوری و روانۀ بازار مصرف کنند. فروش لاستیک دانلوپ در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و به همین دلیل، با جزئیات بیشتر به معرفی محصولات این برند شناخته شده می پردازیم. در بازار امروز می توانید شاهد فراوری لاستیک دانلوپ به وسیله کمپانی بزرگ لاستیک گودیر باشید که محصولات فراوری شده به بازار کشورهای آمریکایی، اروپایی و استرالیا عرضه می شوند. البته در کشور هند نیز کمپانی Ruia اقدام به فراوری لاستیک دانلوپ با عنوان Dunlop India Ltd می کنند. بنابراین با آسودگی خاطر توانسته اند تنوع محصولات خود را افزایش دهند. در حال حاضر، شرکت لاستیک سازی سومیتومو توانسته است، فراوری بخش اعظمی از لاستیک دانلوپ بازار جهانی مرتبط به منطقۀ آسیا و آفریقا را بر عهده بگیرند.

معرفی انواع لاستیک دانلوپ

معرفی انواع لاستیک دانلوپ

در ادامۀ پست کوشش داریم تا بیشتر به معرفی انواع لاستیک دانلوپ بپردازیم چون شاهد توسعه فروش این برند تایر در سطح بازار هستیم. این چنین متناسب با مدل اتومبیل می توانید مناسب ترین سایز لاستیک دانلوپ را انتخاب کرده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. عمدتاً لاستیک دانلوپ در کشور ژاپن به وسیله کمپانی سومیتومو فراوری می شود. در نتیجه هنگام خرید لاستیک دانلوپ بایستی توجه کافی نسبت به محل فراوری محصولات این برند معتبر داشته باشید. به وسیله بعضی از کمپانی های معتبر، مدل های متنوعی از لاستیک دانلوپ فراوری و به بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب هنگام تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل های مختلف، قادر به انتخاب مناسب ترین سایز لاستیک دانلوپ خواهید بود.

به علت کیفیت بالای محصولات لاستیک دانلوپ، این کمپانی معتبر توانسته است به عنوان یکی از اسپانسرهای بزرگ در مسابقات فرمول یک، رالی، موتور سواری و … گردند. ضمن آنکه کمپانی لاستیک سازی دانلوپ توانسته اند پیروز به تأمین لاستیک های فابریک بعضی از محصولات شرکت های خودروسازی مطرح در دنیا همانند تویوتا، مرسدس بنز، بی ام و، لکسوس، نیسان، رنو، میتسوبیشی، هیوندای و … گردند. بنابراین چندین دهه است که شاهد توسعه فراوریات لاستیک دانلوپ در سراسر دنیا هستیم. بدین وسیله بسیاری از افراد علاقه مند به خرید لاستیک دانلوپ از نوع رادیال و بایاس هستند. اگر در پی خرید لاستیک دانلوپ هستید، بایستی توجه ویژه به مشخصات فنی آنها داشته باشید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانند محصول مورد احتیاجشان را خریداری نمایند. کمپانی لاستیک سازی دانلوپ توانسته اند به عنوان یکی از اولین فراوری نمایندگان لاستیک های ران فلت در قارۀ آسیا فعالیت داشته باشند.

خرید انواع لاستیک دانلوپ

با توجه به مطالب فوق، فراوری و فروش لاستیک دانلوپ در دسته بندی متفاوت از نظر شرایط آب و هوایی و نوع ساختار یا فناوری و تکنولوژی صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام خرید تایر دانلوپ بایستی مشخصات فنی محصول به طور دقیق از سوی خریدار مورد مطالعه قرار گرفته شود. هم اکنون به سهولت می توانید پیروز به خرید لاستیک دانلوپ از نوع رادیال یا بایاس گشت. این در حالی است که متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه می توانید برترین انتخاب نوع لاستیک از میان تایرهای تمام فصل، زمستانه و یا تابستانه داشته باشید. در نتیجه با آسودگی خاطر، می توانید با تجهیز نمودن اتومبیل خود به لاستیک های استاندارد، امکان رانندگی کردن را برای عموم مشتریان تسهیل نمایند.

بر روی لاستیک خودرو علائم و نشانه هایی درج می شوند که نشان دهندۀ مشخصات فنی محصولات به شمار می روند. در نتیجه با مد نظر قرار دادن مدل اتومبیل و شرایط محیطی که از خودرو استفاده می نمائید، قادر به انتخاب سایز مناسب لاستیک دانلوپ خواهید بود. به طور کلی، شرکت های فراوری نمایندۀ لاستیک، کلیۀ مشخصات فراوری را بر روی محصولات خود به صورت برجسته حک می نمایند. بنابراین افرادی که در صدد برای خرید لاستیک هستند، با آنالیز مشخصات فنی و مفاهیم حروف لاتین و اعداد درج شده بر روی تایرهای دانلوپ، می توانند مناسب ترین سایز لاستیک را منطبق بر تایرهای فابریک اتومبیل خریداری نمایند. بعضی از شاخص های مهم که به عنوان مشخصات فنی بر روی انواع لاستیک دانلوپ و سایر برندها درج می شوند، عبارتند از : سایز رینگ، اندازه فاق یا دیواره لاستیک، پهنا یا عرض تایر، نوع کاربری تایر، نوع ساختار لاستیک، شرایط محیطی، سال فراوری و متریال مورد استفاده در فراوری لاستیک .

مزیت خرید لاستیک رادیال دانلوپ

بر اساس مطالب مذکور، با پیشرفت فناوری فراوری نمایندگان لاستیک خودرو، توانسته اند پیروز به محصولات پیشرفته تر در بازار گردند. بدین وسیله کمپانی دانلوپ در فهرست محصولات خود، توانسته اند پیروز به فراوری لاستیک رادیال در سایزهای مختلف گردند. لاستیک دانلوپ رادیال با عنوان تایر سیمی نیز شناخته می شود و نسل تازه لاستیک های بایاس محسوب می شود. چندین دهه است که شاهد بکارگیری لاستیک های رادیال برای خودروهای سرعتی هستیم چون نوع لاستیک متشکل از چندین لایه بهم تنیده از سیم یا همان نخ های پلی استر می باشد و توانسته اند این چنین اندازه مقاومت تایرها در برابر سرعت بالای خودرو و اصطکاک بوجود آمده افزایش دهند. ضمن آنکه شعاعی بودن بافت در فرآیند فراوری لاستیک رادیال، شرایط را برای نرم تر کردن لاستیک خودرو فراهم می آورد و در نتیجه نیروهای وارده از جاده به نرمی به بیرون رانده می شوند.

قیمت لاستیک دانلوپ در بازار امروز

قیمت لاستیک دانلوپ به عوامل متعددی وابسته است که در ادامۀ پست بدان می پردازیم تا هنگام خرید لاستیک های وارداتی خودرو غافلگیر نشوید. در حال حاضر جهت استعلام قیمت روز لاستیک دانلوپ می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. بدیهی است عواملی همانند برند، سال فراوری، نوع فناوری ساخت تایر و جنس متریال به کار رفته در تایر بر روی قیمت لاستیک تأثیر می گذارند. از این رو هنگام خرید لاستیک دانلوپ، می بایست پیش از مراجعه به بازار، به وسیله فروشگاه های معتبر عرضۀ لاستیک خودرو، تازهترین قیمت لاستیک دانلوپ را استعلام بگیرید و سپس با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین محصول مورد احتیاج خود را متناسب با مدل اتومبیل خریداری نمائید. اگر در پی انتخاب لاستیک دانلوپ تمام فصل از نوع رادیال هستید، آنالیز مشخصات فنی مندرج بر روی تایر برای خریدار حائز اهمیت است. در واقع متناسب با شرایط محیطی و نوع جاده، نسبت به گذشته راحت تر می توانید مناسب ترین نوع لاستیک دانلوپ رادیال و یا بایاس را خریداری نمائید. البته امکان خرید لاستیک دانلوپ از نوع آفرود نیز برای عموم مشتریان فراهم می باشد. بنابراین متناسب با احتیاجی که دارید و تصمیم گیری که نسبت به خرید لاستیک دانلوپ دارید، با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، می توانید پس از مطالعه و آنالیز مشخصات فنی کلیۀ محصولات، همراه با گارانتی معتبر لاستیک های خودرو را خریداری نمائید.

https://charkhoyadak.com/

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق

به "معرفی انواع لاستیک دانلوپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انواع لاستیک دانلوپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید