مقاله: نکته هایی در خصوص بازسازی ساختمان

به گزارش وبلاگ تمبوک، استفاده از سقف کاذب هم راهی است برای افزودن به زیبایی و همچنین کارایی سقف ساختمان. به این صورت که ارتفاع را از کف تا سقف کمتر در نظر گرفته و به فاصله چند سانتیمتر پایین تر از سقف کناف یا سقف کاذب بهره ببرید. مزیت استفاده از سقف کاذب این است که شما در هر کجای سقف که بخواهید به راحتی می توانید نور و روشنایی تعبیه کنید و در روشن کردن فضای داخل خانه هیچ محدودیتی نخواهید داشت. یکی دیگر از مزیت های سقف کاذب این است که تاسیسات برقی، سیم ها و حتی لوله های گاز در زیر سقف یعنی فضای بین سقف کاذب و سقف اصلی قرار می گیرند.

مقاله: نکته هایی در خصوص بازسازی ساختمان

در فرایند بازسازی ساختمان حتما سقف ها و ستون ها را آنالیز کنید. اگر احتیاج هست ستون های فلزی را مقاوم سازی کنید. دقت کنید که ترک های ریز سقف به مرور زمان بیشتر نشوند. پس از این که مستحکم سازی را انجام دادید می توانید دوباره از گچ کاری در سقف و ستون ها بهره ببرید. برای گچ کاری و طرح دادن به سقف می توانید از طرح های ساده بهره ببرید. معمولا ستون ها را هم طرح و شکل می دهند.

به این صورت از آشفتگی ظاهری جلوگیری شده و همه چیز در دسترس تان خواهد بود. در زمان خرابی و یا احتیاج به تغییرات در تاسیسات به راحتی می توانید سقف کاذب را برداشته و به آن ناحیه دسترسی پیدا کنید و تغییرات مورد نظر خود را انجام دهید. اندازه تایل های سقف کاذب عموما 40 در 40 است که به بسته به سلیقه شما و محلی که مورد بازسازی قرار می گیرد قابل تغییر خواهد بود. محیط هایی مانند مدرسه ها، دانشگاه ها، ادارات دولتی و مطب پزشکان از سقف کاذب استفاده می نمایند.

منبع مقاله: مقاله: نکته هایی در خصوص بازسازی ساختمان

به "مقاله: نکته هایی در خصوص بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نکته هایی در خصوص بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید