ملی پوش دوومیدانی پاراآسیایی: بعد از جاکارتا حرفهایم را می زنم

به گزارش وبلاگ تمبوک، قهرمان پرتاب دیسک و وزنه تیم ملی دو ومیدانی معلولان بیان کرد پس از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در مورد مسائل آماده سازی اش در شهر اصفهان صحبت خواهد نمود.

ملی پوش دوومیدانی پاراآسیایی: بعد از جاکارتا حرفهایم را می زنم

علیرضا مختاری در گفت وگو با وبلاگ تمبوک، اظهار کرد: بعد از مسابقات داخلی و کسب سهمیه برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تمرینات ما به صورت غیر متمرکز در استان هایی که ساکن هستیم شروع شد؛ تمریناتی که باید بعد از سرانجام بازیهای جاکارتا در مورد آن صحبت کنم، چرا که در حال حاضر نمی خواهم خود را درگیر مسائل و حواشی آن کنم. ترجیح می دهم فعلاً به مسابقات پیش رو فکر و تمرکز کنم.

وی اضافه کرد: در این دوره از بازیهای پاراآسیایی در دو ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شرکت خواهم کرد و به همین منظور تمرینات سنگین و سختی را انجام می دهم. مسابقات این دو رشته به فاصله چند روز از هم برگزار می گردد و عضلات درگیر برای انجام هر کدام از این رشته ها متفاوت است و همین مساله کمی کارم را سخت می نماید.

وی که در بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون موفق به کسب دو مدال طلا گردیده است، گفت: پرتابگر ژاپنی که رکورد دار این رشته در دنیا است، رقیب اصلی من در این بازی ها است و البته دو ورزشکار دیگر ایرانی دیگر رقبایم هستند.

مختاری توضیح داد: برای حضور در این مسابقات تمامی ورزشکاران سعی می نمایند خود را به بالاترین سطح آمادگی برسانند و می دانم که رقابت سختی را در پیش رو خواهم داشت. تمامی تلاشم کسب مدال طلای جاکارتا است تا بتوانم سهمی در کسب صندلی کاروان ایران در سرانجام مسابقات داشته باشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملی پوش دوومیدانی پاراآسیایی: بعد از جاکارتا حرفهایم را می زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش دوومیدانی پاراآسیایی: بعد از جاکارتا حرفهایم را می زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید