پوشش تلویزیونی حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

به گزارش وبلاگ تمبوک، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، پوشش تلویزیونی حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران صورت می پذیرد.

پوشش تلویزیونی حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

عطا حسن پور گفت: در نشست با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز لرستان در مورد پوشش تلویزیونی حضور لرستان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران تصمیم گیری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار کرد: در راستای معرفی جاذبه های گردشگری و تولیدات صنایع دستی استان کوشش می کنیم حضور پررنگ و موثری در این نمایشگاه داشته باشیم و به وسیله رسانه پرمخاطب صدا و سیما این حضور برای مردم به تصویر کشیده خواهد شد.

حسن پور ضمن قدردانی از همکاری و تعامل صدا و سیمای مرکز لرستان در پوشش این رویداد مهم اضافه نمود: برگزاری این نمایشگاه در نیمه بهمن موجب می گردد مردم ضمن آشنا شدن با منطقه ها گردشگری استانها، مقصد سفر نوروزی خود را نیز معین نمایند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این نشست از آمادگی رسانه استانی برای پوشش حضور لرستان در نمایشگاه گردشگری تهران اطلاع داد و بیان داشت: کوشش می کنیم به صورت روزانه در سه حوزه سیما، صدا و خبر بخشهایی از این رویداد فرهنگی را به وسیله شبکه لرستان اطلاع رسانی کنیم.

علیرضا شیروی با تاکید بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر معرفی ظرفیت های گردشگری استان در حوزه های تاریخی و طبیعی اظهار کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، ویژه برنامه تحویل سال و دیگر برنامه های نوروز را در قلعه فلک الافلاک و دیگر آثار لرستان به روی آنتن خواهیم برد.

منبع: همگردی

به "پوشش تلویزیونی حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش تلویزیونی حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید