چطور می گردد بهترین همسفر جهان را برای تعطیلات انتخاب کرد؟

به گزارش وبلاگ تمبوک، اخیرا شبکه های اجتماعی خاصی برای پیدا کردن و ارتباط دادن افراد هم فکر و هم سطح برای سفر کردن ایجادشده اند. در اینجا قصد داریم فاکتورهایی را که باید در این تصمیم در نظر بگیرید و قبل از انتخاب همراه اینترنتی یا شانسی بازبینی کنید، در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، بتوانید همسفران بهتری برای خودتان انتخاب کنید. پس همراهمان باشید.

چطور می گردد بهترین همسفر جهان را برای تعطیلات انتخاب کرد؟

قبل از اینکه کیف سفر خود را آماده کنید یا در خصوص تاریخ سفرتان تصمیم بگیرید، هم سفرانتان را انتخاب کنید، مگر اینکه قصد تنهایی سفر کردن را داشته باشید. البته در بسیاری از موقعیت ها و شرایط، سفر شما وابسته به هم سفرتان است، مثل سفرهای خانوادگی، ماه عسل ها، سفر با دوستان و یا اردوها و... این سفرها شرایط خاص خودشان را دارند و در اکثر مواقع شما هم سفرانتان را به خوبی می شناسید. اما اگر اینطور نباشد چطور؟

خب اخیرا شبکه های اجتماعی خاصی برای پیدا کردن و ارتباط دادن افراد هم فکر و هم سطح برای سفر کردن ایجادشده اند. در اینجا قصد داریم فاکتورهایی را که باید در این تصمیم در نظر بگیرید و قبل از انتخاب همراه اینترنتی یا شانسی بازبینی کنید، در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که پس از خواندن این مطلب، بتوانید همسفران بهتری برای خودتان انتخاب کنید. پس همراهمان باشید.

شرایط اقتصادی و اقتصادی

چه مقدار سرمایه برای خرج کردن در نظر گرفته اید؟ آیا بودجه شما محدود است یا خیر؟ آیا هردوی شما با آژانس های مسافرتی موافق هستید یا نه؟ یکی از شما قصد اقامت در استراحتگاه های 4 ستاره را دارد؟ بحث پول معمولاً همه جنبه های سفر را در برمی گیرد: نوع رستورانی که قرار است در آن غذا بخورید، نوع وسیله نقلیه ای که می خواهید با آن سفر کنید و جایی که قصد سفر به آنجا را دارید. تنظیم بودجه کلی و محدوده بودجه روزانه پیشنهاد مناسبی است. با این روش شما جمله ناخوشایند من دیگر پولی ندارم را نخواهید شنید و هیچ کسی بخاطر تمام شدن پولش احساس ناراحتی نخواهد کرد.

برنامه غذایی

بسته به اینکه چه مدت و به چه میزان از هم سفر بالقوه خود شناخت دارید باید بدانید که او چه نوع غذایی می خورد. با محدودیت های غذایی تقریباً در هر وعده غذایی که باهم می خورید، روبرو خواهید شد. اگر با یک گیاهخوار هم سفر باشید ممکن است وقتی که 3 وعده در روز در آرژانتین استیک گوشت می خورید، او حس عجیب وغریبی داشته باشد. این موضوع در خصوص انتخاب نوع نوشیدنی ها هم صدق می نماید. آیا هم سفر شما با غذایی که فروشندگان خیابانی سرو می نمایند مسئله ای ندارد؟ با پخت وپز غذا چطور؟ برخی از افراد عادت به دریافت 3 وعده غذایی کامل در روز را دارند درحالی که برخی دیگر عادت به دریافت غذاهای سبک و به صورت میان وعده ای دارند. داشتن اختلاف نظر در بحث غذا به احتمال زیاد باعث اتمام سفر یا آسیب رساندن به آن نمی گردد، ولی می تواند کمی از لذایذ سفر شما بکاهد.

انتخاب فعالیت ها

ممکن است یکی از افرادی که با شما هم سفر است به طور مداوم احتیاج به انجام فعالیتی داشته باشد و در نتیجه برنامه ریزی سختی برای هرروز از سفرش در نظر گرفته باشد. اما بقیه افراد بیشتر تمایل داشته باشند که بدون برنامه ریزی های رسمی به استراحت و سفر بپردازند.

در رابطه با سفر کردن، هیچ راه درست یا غلطی وجود ندارد. ولی یقیناً آن فرد به طور کامل از بقیه ناامید شده و بقیه افراد نیز از دست آن فرد خسته خواهند شد. اگر قبل از آغاز سفر این امکان وجود داشت که مکالمه ای صادقانه و رک باهم داشته باشید، می توانید در خصوص برنامه ریزی روزهایتان به توافق برسید. اطمینان حاصل کنید که در خصوص انواع فعالیت هایی که قصد انجام آن را دارید باهم به توافق رسیده اید.

بسته بندی و جمع کردن بار

اگر شما جزء افرادی هستید که به زندگی سخت اعتقاد دارید و شرایط غیر معمول از زندگی عادی برایتان قابل تحمل است، پس احتیاجی نیست که 2 چمدان بزرگ را با خودتان به این طرف و آن طرف ببرید. این موضوع می تواند بر انتخاب نوع حمل ونقل و میزان توان فردی در راه رفتن هم تأثیر بگذارد. مسافرت با فردی که بار زیادی دارد ممکن است به شما احساس بدی بدهد و حتی ممکن است از شما بخواهد که در حمل ونقل آن ها به او یاری کنید. توصیه کاربردی این است که پیشنهادهای نوع و ابزار بسته بندی را در اختیار همراه خود قرار دهید و بارهایتان را قبل از خروج از خانه باهم مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بارهایتان شبیه به هم هستند.

احساس راحتی

زمانی که همه ساعت های هرروز خود را به مدت یک هفته یا یک ماه و یا حتی یک سال با یک فرد سپری می کنید، در نتیجه چیزهای زیادی را هم با یکدیگر تقسیم خواهید کرد. شما قرار است آن فرد را چه زن و چه مرد، در حالت های مختلف روحی و ظاهری ببینید. مثلاً در حالت خواب آلودگی یا با صورتی بدون آرایش! بسته به جایی که به آن سفر می کنید ممکن است تجارب متفاوتی داشته باشید. حالا باید ببینید که آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در شرایط خاص، دیگران از قوانین شما پیروی نمایند یا نه دوست دارید کس دیگری برای شما تصمیم بگیرد؟ آیا رابطه شما صدمه خواهد دید اگر قصد بر صادق و رک بودن داشته باشید؟ آیا حاضرید بسته به محل اقامتتان، حتی تخت یا اتاقتان را باهم شریک شوید؟ درست است که این موضوع خیلی موضوع پیچیده ای نیست ولی جزء مواردی است که قبل از سفر حتماً باید به آن بپردازید.

پویایی گروه

سفر کردن با گروهی از افراد، حتی گروه 3 نفره می تواند بر جریان و روند سفر شما تأثیر بگذارد. اگر دو نفر از این گروه شباهت بیشتر به هم داشته باشند و یا باهم صمیمی تر باشند، نفر سوم ممکن است احساس بیگانگی کند. هیچ کس دوست ندارد که اتحادهای قبیله ای بسازد و یا با درام مقابله کند، مگر در شرایط خاص. پیشنهاد من این است که زمانی را با افراد گروه خود سپری کنید تا اطمینان حاصل گردد که همه باهم هماهنگ و در کنار هم هستند. هیچ چیز نمی تواند شما را برای سپری کردن زمان طولانی با افراد دیگر آماده کند ولی می تواند این یاری را به شما بکند که نظر همه را در خصوص برنامه ریزی سفر بدانید و درعین حال از یکدیگر اطلاعات کسب کنید.

زمان

مدت زمان سفر یکی از فاکتورهای بسیار مهم است. هر چه سفر طولانی تر باشد، اهمیت هماهنگی افراد بیشتر می گردد. همه افراد غالباً می توانند آخر هفته شان را با هرکسی بگذرانند ولی هرگز دوست ندارند یک هفته و یا یک ماه را با کسی که خوب نمی شناسند بگذرانند.

پس یک بار دیگر باهم مرور می کنیم: هنگامی که آماده آغاز ماجراجویی بعدی تان هستید، در انتخاب هم سفرتان دقت کنید و در خصوص پایه ها و اساس های زیر باهم گفت وگو کنید:

شرایط اقتصادی

سبک سفر

محدودیت های غذایی و ترجیحات

بسته بندی بارها

مسائل مربوط به راه و تدارکات

و در نهایت اینکه برای به دست آوردن پویایی و هماهنگی گروهتان، با همدیگر وقت بگذرانید و همدیگر را بشناسید. شما دنبال چه خصوصیاتی در هم سفر خود هستید؟ چه سؤالاتی را قبل از جمع کردن وسایلتان از آن ها خواهید پرسید؟

منبع: lastsecond

منبع: زندگی امروز

به "چطور می گردد بهترین همسفر جهان را برای تعطیلات انتخاب کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور می گردد بهترین همسفر جهان را برای تعطیلات انتخاب کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید