کوالکوم هدست واقعیت مجازی فراوری کرد

به گزارش وبلاگ تمبوک، شرکت کوالکوم یک سال قبل تراشه ای برای طراحی هدست های واقعیت مجازی موسوم به اسنپ دراگون ایکس آر 1 فراوری کرد و حالا پایان هدستی را بر همین مبنا عرضه نموده است.

کوالکوم هدست واقعیت مجازی فراوری کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تمبوک به نقل از یاهونیوز، شرکت کوالکوم یک سال قبل تراشه ای برای طراحی هدست های واقعیت مجازی موسوم به اسنپ دراگون ایکس آر 1 فراوری کرد و حالا انتها هدستی را بر همین مبنا عرضه نموده است.

این هدست هوشمند دسترسی به خدمات واقعیت افزوده را نیز ممکن می نماید و در نمایشگاه دنیای واقعیت افزوده در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

طراحی هوشمند این هدست به گونه ای است که دسترسی به خدمات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را در آن واحد امکان پذیر می نماید. دسترسی به داده های گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی نیز با استفاده از این هدست و به وسیله پرت یو اس بی - سی ممکن است.

آزادی دست ها و قابلیت ردگیری حرکت های دست و صورت از جمله مزایای هدست یادشده است. امکان زوم کردن، حرکت های افقی و عمودی، تعامل با اشیای مجازی از جمله قابلیت های هدست یادشده است. هدست کوالکوم همچنین از امکانات منحصر به فردی برای ردگیری حرکات چشم برخوردار است.

نمایشگر این هدست با نرخ تازه سازی صفحه 72 هرتز از دقت 2K برخوردار است. انتظار می رود تکمیل طراحی این هدست و عرضه آن به بازار ظرف یک سال آینده ممکن گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کوالکوم هدست واقعیت مجازی فراوری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوالکوم هدست واقعیت مجازی فراوری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید