3 پروژه در جنوب استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم عصر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها گفت: کوشش های گسترده ای به منظور توسعه فراوری و صادرات محصولات این شرکت اجرا شده است.

3 پروژه در جنوب استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

عبدالصمد نجفی گفت: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با انجام این پروژه ها به عنوان کمک رسان و بازوی خوبی برای این پالایشگاه انجام وظیفه کردند که این کوشش ها شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت بسیار بالای این پایانه برای شرکت ملی گاز ایران، بیان نمود: ضرورت احداث ساختمان جدید و توسعه اسکله آن نیز دو چندان بود که امروز شاهد شروع خوبی در این زمینه هستیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم افزود: ابنیه جدید پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجرجم در بندر سیراف که کاربری اداری، خواهد داشت، با مساحتی نزدیک به چهار هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.

مراسم افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه اسکله خدماتی بندر سیراف، افتتاح ابنیه جدید پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجرجم و راه اندازی پست پشتیبان 132 کیلوولت فازهای 1 تا 3 پارس جنوبی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، جمعی از مدیران این شرکت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر، فرماندار و امام جمعه کنگان، اعضای شورای شهر و مقامات محلی بندر سیراف و کنگان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "3 پروژه در جنوب استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 پروژه در جنوب استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید