به روزرسانی سطح علمی صنعت هتلداری خراسان رضوی به وسیله اساتید اتریشی

به گزارش وبلاگ تمبوک، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: در جریان حضور سفیر اتریش در مشهد از او خواستیم جهت به روزرسانی سطح علمی مدیران هتل ها زمینه حضور اساتید صاحب نظر اتریشی در ایران فراهم گردد که با استقبال سفیر اتریش نیز همراه شد.

به روزرسانی سطح علمی صنعت هتلداری خراسان رضوی به وسیله اساتید اتریشی

مسعود رحمانی در گفت وگو با وبلاگ تمبوک با اشاره به حضور سفیران کشورهای اتریش و پاکستان در مشهد اظهار کرد: در جریان بازدید سفیر اتریش موضوعات مختلفی مطرح شد تا از ظرفیت کشور اتریش برای توسعه صنعت جهانگردی استفاده شده و زمینه سفر راحت جهانگردان اتریشی و بازدید از جاذبه های ایران و استان خراسان فراهم گردد.

وی اضافه نمود: حضور سرمایه گذاران و جهانگردان اتریشی در ایران و خراسان با استقبال سفیر اتریش همراه بود که ارتباطات جهانگردی میان 2 کشور از خراسان رضوی شروع گردد. مقرر شده تا زمینه ای برای حضور سرمایه گذاران اتریشی در حوزه جهانگردی در ایران فراهم گردد تا از ظرفیت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه اتریش در حوزه صنعت جهانگردی و استانداردسازی صاحب نظر است، اعلام کرد: از سفیر اتریش تقاضا کردیم تا برای حوزه آموزش و استانداردسازی صنعت هتلداری و واحدهای اقامتی، اساتیدی که در این حوزه صاحب نظر هستند، طی یک تفاهم در ایران حضور پیدا نمایند تا بتوانیم از ظرفیت علمی و پژوهشی آنان در جهت به روزرسانی سطح علمی مدیران هتل ها و واحدهای اقامتی استفاده نموده و شرایط خدمات رسانی واحدهای اقامتی را بهبود بخشیده و آن را توسعه دهیم.

رحمانی مطرح نمود: بعلاوه در پی حضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی اتریش در ایران هستیم تا علاوه بر فراهم کردن زمینه تفاهم بخش خصوصی جهانگردی خراسان رضوی و اتریش، جهانگردان اتریشی برای حضور در ایران را علاقه مند کنیم. البته هدف ما ورود جهانگرد به خراسان رضوی است که سعی کردیم از ظرفیت حضور سفیر اتریش نهایت بهره را ببریم.

استفاده از ظرفیت های کشور برای حضور جهانگردان پاکستانی

وی اعلام کرد: این مباحث در همین زمینه با سفیر پاکستان نیز تکرار و در توسعه صادرات صنایع دستی ایران با سفیر پاکستان نیز بحث هایی مطرح شد. به علت جمعیت شیعه قابل توجه در کشور پاکستان سعی داریم از ظرفیت این کشور برای حضور زائران و جهانگردان شیعه پاکستانی در مشهد استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خراسان رضوی یادآور شد: بعلاوه سفیر پاکستان ابراز امیدواری کرد تا اصحاب جهانگردی دو کشور مذاکرتی در جلسات b2b داشته باشند و زمینه حضور جهانگردان پاکستانی در مشهد و ایران را فراهم نمایند. با توجه به ظرفیت بالای بخش درمانی در مشهد موضوع جهانگردی سلامت نیز مورد بحث نهاده شد تا مردم پاکستان جهت استفاده از ظرفیت بخش درمانی در ایران حضور پیدا نمایند.

رحمانی توضیح داد: احتمالا سال 1401 زمینه حضور بخش خصوصی دو کشور اتریش و پاکستان در مشهد فراهم خواهد شد تا پس از بازدید از بسته ها و ظرفیتی که به وسیله بخش خصوصی ایران تهیه می گردد، تفاهم نامه ای جهت حضور جهانگردان اتریشی و پاکستانی در حوزه های مختلف جهانگردی ایران منعقد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به روزرسانی سطح علمی صنعت هتلداری خراسان رضوی به وسیله اساتید اتریشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی سطح علمی صنعت هتلداری خراسان رضوی به وسیله اساتید اتریشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید