500 واحد صنعتی راکد در کرمان شناسایی شد، لزوم احیاء واحدها

به گزارش وبلاگ تمبوک، علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: بخش عمده ای از جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در امسال جلسات برطرف موانع بوده است.

500 واحد صنعتی راکد در کرمان شناسایی شد، لزوم احیاء واحدها

وی با بیان اینکه تا کنون 89 جلسه برطرف موانع در بخش های صنعت، معدن و تجارت گردشگری و امور بانکی برگزار شده است، اضافه کرد: تعداد 556 مصوبه در این جلسات مطرح شده است که از این تعداد 236 مصوبه در دست اقدام و 320 مصوبه اجرایی شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بانک ها نباید اجازه خروج سپرده های جذب شده از استان را بدهند، بیان داشت: ضمن شناسایی کارخانجات راکد شمال استان این کارخانجات را در راستای تسهیل در سرمایه گذاری احیا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: 500 واحد شناسایی راکد در اختیار اتاق بازرگانی قرار خواهد گرفت تا پس از احیا دوباره استفاده گردد.

رزم حسینی با بیان اینکه کلاس های آموزشی کسب و کار خصوصی کوچک توسط اتاق بازرگانی باید تشکیل گردد، اضافه کرد: مسائل جوانان پس از دریافت تسهیلات خوداشتغالی نباید به دلیل عدم آموزش کافی با چالش روبه رو شوند.

وی با اشاره به اینکه خط ریلی استان سیرجان به کرمان تحولی بزرگ در منطقه ایجاد خواهد نمود، گفت: رتبه کسب و کار استان کرمان از رتبه 28 به رتبه سوم کشور ارتقاء یافته است.

وی به مصوبه ساخت ترمینال جدید کرمان نیز اشاره نمود و اضافه کرد: عملیات اجرایی این ترمینال نیز به زودی شروع می گردد.

استاندار کرمان مطرح نمود: با راه اندازی این ترمینال و افزایش ظرفیت جابجایی مسافران ورود گردشگر به استان نیز افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "500 واحد صنعتی راکد در کرمان شناسایی شد، لزوم احیاء واحدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 واحد صنعتی راکد در کرمان شناسایی شد، لزوم احیاء واحدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید