شروع ثبت نام در نخستین دبیرستان زیست پزشکی تهران

به گزارش وبلاگ تمبوک، مدیر دبیرستان دوره دوم دخترانه سما 4 دانشگاه آزاد اسلامی از شروع ثبت نام در این مدرسه برای دانش آموزان رشته علوم تجربی اطلاع داد.

شروع ثبت نام در نخستین دبیرستان زیست پزشکی تهران

مهدیه عرب قناد در مصاحبه با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ تمبوک، با اشاره به اینکه دبیرستان دوره دوم دخترانه سما 4 دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین مرکز آموزشی زیست پزشکی تهران است، اظهار کرد: ثبت نام در این دبیرستان شروع شده است و دانش آموزان رشته علوم تجربی می توانند در این مدرسه ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: این دبیرستان دارای اساتید برجسته است و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و پژوهشگاه شمال انستیتو پاستور ایران اداره می گردد.

مدیر دبیرستان دوره دوم دخترانه سما 4 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این مدرسه محلی مناسب و تخصصی برای علاقه مندان به علوم تجربی است، گفت: در کنار آموزش دروس به دانش آموزان، اقداماتی از جمله انجام آموزش های تکمیلی دروس به صورت مجازی(آنلاین، آفلاین)، اجرای پانسیون مطالعاتی، تشکیل پرونده سلامت با نظارت اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و برگزاری دوره های مهارتی در حوزه پزشکی و پیراپزشکی برای وبلاگ تمبوکن انجام می گردد.

عرب قناد اظهار داشت: این دبیرستان در خیابان پاسداران، گلستان چهارم، تقاطع پایدارفرد واقع شده است و دانش آموزان رشته علوم تجربی می توانند به صورت غیرحضوری به وسیله تماس با شماره های 02122587851، 09350621708 و 09123960816 در این مدرسه ثبت نام نمایند.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "شروع ثبت نام در نخستین دبیرستان زیست پزشکی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام در نخستین دبیرستان زیست پزشکی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید