افزایش حمایت از بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست در غرب تهران

به گزارش وبلاگ تمبوک، حمایت از افراد آسیب دیده و در معرض آسیب به ویژه بچه ها کم برخوردار یکی از مهمترین رویکردهای معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در غربی ترین منطقه از مرکز است.

افزایش حمایت از بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست در غرب تهران

به گزارش وبلاگ تمبوک، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه22 در هفته کودک با بچه ها و نوجوانان مرکز نگهداری از بچه ها بی سرپرست موسسه خیریه شمیران ملاقات و برلزوم حمایت از این بچه ها تاکید نمود. محمدی گفت: یاری به بازگشت بچه ها آسیب دیده به فعالیت های عادی و ارتقاء سطح سلامت روانی و رفتاری این گروه از بچه ها از جمله موضوعات مهمی است که باید همیشه مد نظر قرار گیرد. اکنون درزمینه نگهداری از بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست به همت خیران مکانی در منطقه 22 ایجاد شده است که مدیریت شهری برای حمایت بیشتر از این بچه ها و پیشگیری از بروز آسییب های اجتماعی برای آنها اقداماتی را برنامه ریزی و در مرحله اجرا قرار داده است.

او اضافه کرد: مدیریت شهری منطقه 22 در یک سال گذشته فعالیت های گسترده ای برای حمایت از این بچه ها انجام داده است.. یک بخش آن فراهم کردن محیط زندگی آنها است که به همت خیران مهیا شد و بخش دوم به آموزش و تحصیل آنها اختصاص دارد. به همین دلیل مدیریت شهری با همکاری اداره آموزش و پرورش زمینه تحصیل آنها را فراهم نموده است.

به گفته شهردار منطقه 22 موسسه نگهداری از بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست منطقه22 به وسیله خیران اداره می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش حمایت از بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حمایت از بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید