اختلال اینترنت چه زمانی حل می گردد؟

به گزارش وبلاگ تمبوک، تهران (پانا) - رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت حریقی که منجر به اختلال در شبکه اینترنت کشور شده بود، برطرف شده و تا کمتر از 2 ساعت دیگر این مشکل به صورت سراسری برطرف می گردد.

اختلال اینترنت چه زمانی حل می گردد؟

به گزارش خبرآنلاین، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات در گفت وگوی تلویزیونی گفت: امروز و در پی قطع برق، در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلالی در سیستم برق رسانی مرکز ایجاد و منجر به بروز حریق در سامانه های برق رسانی شد.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه نمود: به محض اینکه این رخ داد با همکاری خوب سازمان آتش نشانی، در مرحله اول حریق مهار و رفع اختلال از سامانه های برق رسانی نیز شروع شد. فتاحی تاکید نمود: این اتفاق باعث شد در بعضی منطقه ها عمدتا خدمات و سرویس های داخلی و در بعضی مواقع اینترنت بین الملل نیز دچار مشکل شد.

اختلال اینترنت تا 2 ساعت دیگر حل می گردد

معاون وزیر ارتباطات اضافه نمود: اکنون بیش از 90 درصد مسائل رفع شده و سرویس ها به حالت اول بازگشته اند و تا ساعات اولیه بقیه موارد نیز حل خواهد شد. وی تاکید نمود: همکاران ما به صورت کامل در حال بازسازی مسیرها و به روزرسانی هستند تا خدمات به مردم تا کمتر از 2 ساعت ارائه گردد.

فتاحی تاکید نمود: قطعی برق در مرکز زیرساخت باعث شده سرویس های یو پی اس دچار حریق شوند و این علت اصلی اختلال پیش آمده است.

صبح امروز برای ساعتی اختلال در اینترنت تهران و البرز پیش آمد که ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بوده است. این مشکل اکنون در حال رفع شدن است.

مهدی سالم رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با ایرنا، اعلام نموده بود که اختلال ایجادشده به علت به وجود آمدن مشکل در یکی از مراکز دیتا (LCT) در خیابان کردستان بود که اختلال محدودی را در تهران و کرج ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اختلال اینترنت چه زمانی حل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال اینترنت چه زمانی حل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید