اعلام برنامه های صندوق رفاه دانشجویان برای برطرف موانع ازدواج دانشجویان

به گزارش وبلاگ تمبوک، رئیس صندوق رفاه دانشجویان احداث خوابگاه متاهلی و اعطای وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل را از برنامه های این صندوق برای برطرف موانع ازدواج دانشجویان نام برد.

اعلام برنامه های صندوق رفاه دانشجویان برای برطرف موانع ازدواج دانشجویان

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اهمیت مسکن دانشجویی و موضوع ازدواج جوانان گفت: ساخت خوابگاه های متاهلی با توجه به اهمیت آن در برطرف دغدغه فضای زندگی و مسکن دانشجویان متاهل، به طور جدی در دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع شده است.

او تاکید نمود: به همین منظور قرارگاه مرکزی احداث خوابگاه های متاهلی تشکیل شده که اهداف و وظایف آن در راستای ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی برای دانشجویان است.

وی اضافه نمود:در کنار آن، صندوق رفاه دانشجویان نیز وام ودیعه مسکن متاهلی برای رفاه حال دانشجویان و تامین مسکن آنان پرداخت می نماید. این وام در شهر تهران 35 میلیون، در کلان شهر ها 30 میلیون و شهر های کوچک 25 میلیون تومان پرداخت می گردد.

گنجی یادآور شد: برطرف موانع ازدواج به موقع و به هنگام جوانان موجب آرامش و امنیت خاطر آنان و موجب تربیت نسلی پرنشاط خواهد شد. در حال حاضر بیش از 11 میلیون جوان مجرد درکشور وجود دارند که در آستانه ازدواج هستند و از این تعداد 2 میلیون و پانصد هزار نفر دانشجو هستند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: اگر بتوان زمینه تاهل دانشجویان مجرد را حل کرد گام بزرگی در زمینه ازدواج جوانان برداشته شده است.

وبلاگ تمبوک علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام برنامه های صندوق رفاه دانشجویان برای برطرف موانع ازدواج دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های صندوق رفاه دانشجویان برای برطرف موانع ازدواج دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید