اعلام زمان محاکمه رئیس سابق فدراسیون جهانی دوومیدانی به اتهام فساد و پولشویی

به گزارش وبلاگ تمبوک، محاکمه رئیس پیشین فدراسیون جهانی دوومیدانی به اتهام فساد و پولشویی ماه آینده میلادی انجام خواهد شد.

اعلام زمان محاکمه رئیس سابق فدراسیون جهانی دوومیدانی به اتهام فساد و پولشویی

به گزارش وبلاگ تمبوک، لامین دیاک رئیس سابق فدراسیون جهانی دوومیدانی که به پولشویی، فساد و قاچاق متهم شده، قرار است 8 ژوئن (19 خرداد) محاکمه گردد. این در حالی است که قرار بود محاکمه رئیس پیشین IAAF ابتدا در ژانویه و سپس 3 ژوئن انجام گردد، اما در نهایت با 5 روز تاخیر به 8 ژوئن یعنی یک روز پس از تولد 87 سالگی او موکول شد.

دیاک که بین سال های 1999 تا 2015 ریاست فدراسیون جهانی دوومیدانی را بر عهده داشت، به دادن و دریافت رشوه و پولشویی سازمان یافته متهم شده و همچنین به اتهام دریافت رشوه برای پنهان کردن آزمایش ها با حکم 10 ساله روبه رو شده است.

بنابر اعلام نشریه اکیپ چاپ فرانسه، دادگاه دیاک در پاریس برگزار می گردد و انتظار می رود 10 روز ادامه داشته باشد.

پاپا ماساتا دیاک فرند لامین دیاک یکی از 5 متهم این پرونده محسوب می گردد. گابریل دلو مدیر سابق بخش پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون جهانی دوومیدانی، حبیب سیسه مشاور حقوقی سابق لامین دیاک، والنتین بالاخنیچف رئیس پیشین فدراسیون دوومیدانی روسیه و خانه دار و معاون پیشین IAAF و در نهایت الکسی ملکنوف سرمربی سابق روسیه دیگر متهمان این پرونده عظیم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام زمان محاکمه رئیس سابق فدراسیون جهانی دوومیدانی به اتهام فساد و پولشویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان محاکمه رئیس سابق فدراسیون جهانی دوومیدانی به اتهام فساد و پولشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید