ایرج راد و یوسف تیموری به چهل تیکه می آیند

به گزارش وبلاگ تمبوک، فصل پنج برنامه چهل تیکه به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی در این هفته میزبان بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است.

ایرج راد و یوسف تیموری به چهل تیکه می آیند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تمبوک، برنامه چهل تیکه هر شب از شبکه نسیم پخش می گردد. ابتدای هفته جاری حمید منوچهری دوبلور پیشکسوت مهمان این برنامه بود.

روز دوشنبه دو اسفند، مهدی میامی در این برنامه حاضر شد و تا خاتمه هفته نیز هر روز یک هنرمند در این برنامه حضور دارد. صفا آقاجانی نیز امشب سه شنبه سه اسفند مهمان چهل تیکه خواهد بود.

علیرضا رئیسی بازیگر سینما و تلویزیون روز چهارشنبه و یوسف تیموری پنجشنبه پنجم اسفند در این برنامه حاضر می گردد.

آخرین مهمان این هفته چهل تیکه هم ایرج راد بازیگر قدیمی سینما، تلویزیون و تئاتر خواهد بود که این برنامه هم آدینه 6 اسفند از ساعت 21 پخش خواهد شد.

چهل تیکه با تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی توانسته است در سال های گذشته خودش را به عنوان یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون مطرح کند تا به این ترتیب گنجینه ای از خاطرات و نوستالژی های چند نسل را ثبت و ضبط کند.

چهل تیکه در هفته جاری دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه از ساعت 21 پخش می گردد. بازپخش هر برنامه روز بعد ساعت 9 صبح از شبکه نسیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ایرج راد و یوسف تیموری به چهل تیکه می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج راد و یوسف تیموری به چهل تیکه می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید