سینما

بازیگر سریال تاج درگذشت

استفن گریف بازیگر بریتانیایی مجموعه های بیلک 7 و تاج در سن 78سالگی درگذشت.

11 دی 1401

زنان متولد خرداد ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟

زن متولد خرداد، زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجراجو و بی ثبات است. مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد.

10 آبان 1401

نتیجه 5 هزار رای برای انتخاب 5 فیلم برتر مردمی جشنواره فیلم کوتاه تهران

فیلم های از دید نقاش، بالا افتادن، برنو، کرم ابریشم و نحسی به عنوان فیلم های برتر از نظر آرای مردمی در جشنواره فیلم کوتاه تهران تا سرانجام روز سوم برگزاری این رویداد معرفی شدند.

30 مهر 1401

پدر از ششم شهریور ماه در سالن اصلی تئاتر شهر ، آغاز پیش فروش بلیت روزهای نخست اجرا

نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای از روز یکشنبه ششم شهریور ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

25 مرداد 1401

گوشی مناسب گیمینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اسمارت فون های گیمینگ، ویژگی های فوق العاده و خاصی دارند که در این گزارش به معرفی آن ها و کاربردهایشان پرداخته ایم.

24 مرداد 1401

چگونه در واتس اپ عکس و فیلم یک بار مشاهده ارسال کنیم ، آیا می توان اسکرین شات گرفت؟

در چند سال گذشته، واتس اپ ویژگی های حفظ حریم خصوصی زیادی را اضافه نموده است. یکی از جدیدترین ها یک بار مشاهده است؛ تنظیمی که باعث می گردد هر عکس یا ویدیویی که ارسال می کنید فقط یک بار باز گردد.

23 مرداد 1401

کمدی تازه مستربین؛ وقتی یک خانه ویران می شود!

مستربین در بهترین حالت کمیک خود، در یک کمدی پرحادثه، خانه مجلل و پیشرفته ای را که قرار است از آن مراقبت کند، در نبردی حماسی با یک زنبور، ویران می کند.

1 مرداد 1401

تریلر تازه بازی Saints Row زیبایی شهر خیالی آن را نشان می دهد

نوترین تریلر بازی نو Saints Row که چند روز پیش در مراسم گیم اواردز 2021 به نمایش عایدی، بخش های نوی از گیم پلی بازی را در شهر خیالی سانتو ایلسو (Santo Ileso) نشان می دهد.

26 تیر 1401

نوا 9 هواوی به زودی در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا 9 هواوی به زودی با گارانتی رسمی هواوی وارد بازارهای ایران خواهد شد. این مصحول ترکیبی از طراحی مجذوب کننده در کنار عملکرد عالی دوربین و صفحه نمایش و امکانات کاربردی مانند باتری قوی و قابلیت سوپرشارژ هواوی است. هواوی در طراحی بدنه این محصول...

14 تیر 1401

رضا رویگری صاحبِ خانه می گردد

بعد از ویدئوی تکان دهنده و پیگیریِ نماینده وزیر ارشاد، بعضی از چهره های شناخته شده با رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه کهریزک ملاقات کردند.

26 خرداد 1401

6 منطقه در ایران که داستان های عجیب و غریب دارند

ایران کشور افسانه هاست و منطقه ها عجیب و غریبی زیادی در آن وجود دارد که افسانه های خوفناکی درباره شان گفته می گردد. منطقه های وهم آلود و پررمز و راز که افسانه ها ما را از سفر کردن به آنها برحذر می دارند، اگرچه به واسطه همین افسانه ها و داستان ها بسیاری از...

20 خرداد 1401

ایرج راد و یوسف تیموری به چهل تیکه می آیند

فصل پنج برنامه چهل تیکه به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی در این هفته میزبان بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است.

15 خرداد 1401

عکس جهان مدنی در کنار مادرش

جهان مدنی بازیگر خوش چهره ایرانی است که البته مادری معروف به نام رویا تیموریان دارد و به تازگی هم تصویری با وی منتشر کرد که نکته دار بود.

22 اردیبهشت 1401

وندی (Wendy)؛ ماجراجویی در جزیرۀ بچه ها جاودانه

وندی دارلینگ (با بازی دوین فرانک) و دو برادر دوقلویش جیمز و داگلاس (گوین و گیج ناکوین) موقع صرف نهار در ایستگاه قطار از چشم مادرشان ناپدید می شوند. آن ها سوار یک قطار اسرارآمیز می شوند و به سفری ماجراجویانه به یک جزیرۀ آتشفشانی می فرایند. در این جزیره بچه...

14 اردیبهشت 1401

تفاوت انگلیس، بریتانیا و پادشاهی متحد بریتانیای کبیر چیست؟

تفاوت انگلیس، بریتانیا و پادشاهی متحد بریتانیای کبیر در چیست؟ آیا این سه عنوان اشاره به مردم و سرزمینی یکسان دارند؟

30 فروردین 1401

فیلم منتشر شده از تولد حدیث فولادوند در کنار دوستانش

ویدئویی از جشن تولد حدیث فولادوند پس از جدایی از رامبد شکرابی منتشر شد.

25 فروردین 1401

معرفی فرودگاه بین المللی لیسبون

آشنایی با فرودگاه بین المللی لیسبون | Lisbon Portela Airportفرودگاه لیسبون (Lisbon Portela Airport) یکی از فرودگاه های مهم و اصلی کشور پرتغال به شمار میرود. البته نکته جلب تری که درباره این فرودگاه وجود دارد این است که فرودگاه بین المللی لیسبون جز معدود فرودگاه هایی است که...

21 فروردین 1401

سرگرمی های متفاوتی که می توانید در بالی تجربه کنید

علاوه بر گشت وگذار در بناهای شگفت انگیز بالی و قدم زدن در سواحل آن می توانید سرگرمی ها و فعالیت های مهیج و متفاوتی را تجربه کنید که بیشتر گردشگران از آن ها بی خبر هستند.

13 اسفند 1400

اجرای طرح عینک واقعیت مجازی در پاسارگاد در نوروز 98

به منظور قرارگیری گردشگران میراث جهانی پاسارگاد در فضای باستانی و تاریخی این محوطه و پیدا کردن حس حضور در دوران گذشته تاریخ، اجرای طرح عینک واقعیت مجازی در دستور کار این پایگاه است.

9 اسفند 1400

برترین پارک های اروپا در کدام کشورها قرار دارند؟ (قسمت دوم)

اروپا یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است که علاوه بر طبیعت زیبا، دارای پارک های شهری فوق العاده ای است که در هیچ جای جهان نمونه آن را نمی توان یافت.

6 اسفند 1400
تعداد: (111)