بازی های سرویس محور 71 درصد عایدی کل الکترونیک آرتز را تشکیل می دهند

به گزارش وبلاگ تمبوک، طبق گزارش اقتصادی نو EA، بازی های سرویس محور 71 درصد از کل تجارت الکترونیک آرتز را در طول سال اقتصادی منتهی به 31 مارس 2022 به خود اختصاص داده اند. این یک رکورد سالیانه برای این شرکت محسوب می گردد که فروش خالص آن به 7.5 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سال قبل 21 درصد افزایش داشته است.

بازی های سرویس محور 71 درصد عایدی کل الکترونیک آرتز را تشکیل می دهند

کریس سو (Chris Suh)، مدیر اقتصادی ارشد الکترونیک آرتز، در بیانیه خود گفت: فروش خالص بازی های سرویس محور با رشد 17 درصدی نسبت به سال قبل به 5.4 میلیارد دلار رسیده است و چیزی بیش از 71 درصد کل تجارت ما را تشکیل داده است. فروش بازی های کامل دیگر با رشد 34 درصدی به 2.1 میلیارد دلار رسیده است.

بازی رایگان Apex Legends که یکی از بهترین بازی های سرویس محور حال حاضر در صنعت است، حدود 1 میلیارد دلار فروش خالص در طول این دوره ایجاد نموده است. فروش خالص بازی های سرویس محور الکترونیک آرتز از 4.6 میلیارد دلار در سال اقتصادی گذشته که در مارس 2021 به اتمام رسیده بود، به این رقم فعلی رسیده است. فروش خالص این گونه از بازی ها در سال اقتصادی قبل هم حدود 70 درصد کل کسب وکار این شرکت را شامل می شد.

یک سال پیش، بلیک یورگنسن، مدیر اقتصادی سابق EA گفت: با تمرکز ما بر تعامل و تفریح های دنباله دار و در حال پیشرفت که اکنون سه چهارم فروش خالص ما را تشکیل می دهند، نمی توان تصویر چشمگیرتری از نحوه تکامل تجارت و کسب وکار به دست آورد. برای ارائه یک منظره ملموس ، 4.6 میلیارد دلار معادل فروش حدود 130 میلیون نسخه از بازی های کنسول است.

با توجه به اینکه بسیاری از ناشران بزرگ این روزها بیشتر به بازی های سرویس محور متمایل شده اند، جف کیلی، خالق رویداد جشن بازی تابستانی، پیشنهاد داد که ممکن است در رویدادی که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد، تعداد کمتری بازی بلاک باستر نسبت به سال های گذشته معرفی گردد. او درباره این موضوع گفته بود: امروزه آن ها بیشتر مایل به توسعه بازی های سرویس محور هستند. اکنون من به این منظره نگاه می کنم و هیجان انگیزترین چیزها برای من از سوی استودیوهای مستقل یا شرکت هایی که پشتوانه بیشتری برای ریسک دارند، نه ناشرهای بزرگ و سنتی.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های سرویس محور 71 درصد عایدی کل الکترونیک آرتز را تشکیل می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های سرویس محور 71 درصد عایدی کل الکترونیک آرتز را تشکیل می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید