با تغییر تاکتیک لهستان را شکست دادیم، شرایط در هفته چهارم سخت است

به گزارش وبلاگ تمبوک، سعید رضایی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه در بازی برابر لهستان تغییر تاکتیک داده اند گفت: شرایط خوبی در هفته سوم پشت سر گذاشتیم، ابتدا کانادا را شکست دادیم و در بازی برابر لهستان تصور بر این بود وضعیت بهتری داشته باشیم اما همانطور که شاهد بودید برگ برنده تیم در این بازی سرویس خوب بود. پس از اینکه 2 بر یک عقب افتادیم تغییر تاکتیک را اعمال کردیم تا به بازی برگردیم.

با تغییر تاکتیک لهستان را شکست دادیم، شرایط در هفته چهارم سخت است

سعید رضایی با تاکید بر اینکه لهستان تیم خوبی بود ادامه داد: شاگردان هینن با سرویس خوب و توپ گیری عالی حمله تیم را از کار انداختند، عملاً سرویس خوبی نداشتیم و همین بازگشت به بازی را سخت کرد. اما در بازی برابر روسیه شروع خوبی داشتیم، بازی استثنایی بود و پیروز از زمین خارج شدیم.

وی با اشاره به انتقادها از تیم ملی خاطر نشان کرد: زمانیکه تیم ایران 21 بر 18 نتیجه را واگذار می نماید انتقادها شروع می گردد اما در بازی برابر روسیه که ماسلوو، مربی قهرمان لیگ روسیه است و راهنمایی این تیم را بر عهده دارد، 6 امتیاز عقب افتادیم و در نهایت پیروز به بازگشت به بازی و شکست آنها شدیم. این قشنگی والیبال است و توان تیم حریف را برای تغییر تاکتیک نشان می دهد. خوشبختانه در نهایت این بازی با پیروزی به سرانجام رسید.

مربی تیم ملی درباره بازی های هفته چهارم گفت: بر خلاف تصور که بازی های راحتی را پیش بینی می نمایند اما شرایط در این هفته سخت است چرا که صدر جدول رده بندی را در اختیار داریم و همین کار را سخت می نماید. استرالیا تیم خوبی دارد، شرایط پرتغال کمی متفاوت است اما باید هر دو بازی را قاطعانه پیروز شویم تا به استقبال بازی با فرانسه برویم و پس از آن بازی های هفته چهارم را در پیش داریم.

رضایی به استفاده بیش تر از بازیکنان جوان در این هفته اشاره و گفت: اگر شرایط فراهم گردد از بازیکنان جوان در هفته آخر استفاده بیش تری خواهیم کرد تا بازیکنان اصلی را برای مرحله نهایی آماده نگاه داریم.

او در پاسخ به این سوال که در صورت صعود قطعی تیم به مرحله نهایی ممکن است از ترکیب کاملاً جوان در هفته سرانجامی استفاده کرد؟ گفت: نمی توان گفت از ترکیب اصلی استفاده نکنیم چرا که نمی توان آنها را از شرایط مسابقه دور کرد اما برای حفظ آمادگی بازیکنان اصلی، در مرحله نهایی استفاده کم تری در هفته های سرانجامی از آنها خواهیم داشت نه اینکه به طور کامل کنار گذاشته شوند. باید شرایط را دید و نتایجی که در اردبیل به دست می آید سپس تصمیم گیری کنیم. هر هفته و هر روز برنامه خاص خود را دارد.

مربی تیم ملی در سرانجام درباره جو سالن غدیر ارومیه در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال گفت: ابتدا کمی نگرانی داشتم از این بابت که به دلیل استقبال بالا بعضی از والیبالی ها نتوانند در سالن حاضر شوند اما خوشبختانه جو خوبی حکم فرما بود. روز آخر کمی هوای سالن گرم بود و شرایط سخت شد اما در مجموع توانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با تغییر تاکتیک لهستان را شکست دادیم، شرایط در هفته چهارم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تغییر تاکتیک لهستان را شکست دادیم، شرایط در هفته چهارم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید