فراوری دو هزار پنل خورشیدی با حمایت یک شرکت دانش بنیان در شهرکرد

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه جمعی از مدیران استانی از یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه فراوری پنل های خورشیدی در شهرکرد بازدید به عمل آورد.

فراوری دو هزار پنل خورشیدی با حمایت یک شرکت دانش بنیان در شهرکرد

علی حیدری در بازدید از یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه فراوری پنل های خورشیدی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طبق مصوبه دولت در سفر ریاست جمهوری به استان باید دو هزار پنل خورشیدی تهیه و در بین عشایر توزیع گردد، فرآیند فراوری این پنل ها در این شرکت دانش بنیان کاملا بومی شده است و می توان با حمایت از این شرکت مصوبه رئیس جمهور در این حوزه را در استان عملیاتی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: چند شرکت دانش بنیان در استان در زمینه افزایش بهره وری در حوزه انرژی در حال فعالیت هستند، بنابراین دستگاه های خدماتی می توانند از دستگاه های فراوری شده به وسیله این شرکت ها برای بهره وری در حوزه انرژی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید

وی اضافه نمود: آمادگی لازم برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، حمایت از تجاری سازی فراوریات این شرکت ها می تواند زمینه صادرات این محصولات را نیز فراهم کند.

وبلاگ تمبوک چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فراوری دو هزار پنل خورشیدی با حمایت یک شرکت دانش بنیان در شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری دو هزار پنل خورشیدی با حمایت یک شرکت دانش بنیان در شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید