تکمیل طرح های نیمه تمام نیازمند 120 هزار میلیارد ریال اعتبار

به گزارش وبلاگ تمبوک، تکمیل و بهره برداری از 700 طرح نیمه تمام چهارمحال و بختیاری نیازمند 120 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل طرح های نیمه تمام نیازمند 120 هزار میلیارد ریال اعتبار

علی شهریارپور رئیس سارمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با تعدادی از مدیران استان گفت: هم اکنون 700 طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها نیازمند 120 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی تاکید کرد: امسال 14 هزار و 430 میلیارد ریال اعتبار استانی و محرومیت زدایی به این استان ابلاغ شده که از این مبلغ تا به امروز 960 میلیارد ریال برابر 6.66 درصد تخصیص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

شهریارپور، منابع ملی چهارمحال و بختیاری در امسال را 14 هزار و 700 میلیارد ریال اعلام و افزود: امسال دو هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار متوازن ملی برای استان تصویب شده که تا به امروز یک هزار و 320 میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.

وی، مجموع اعتبارات ملی و توازن چهارمحال و بختیاری در امسال را 16 هزار و 20 میلیارد ریال برشمرد و ادامه داد: از مجموع 123 هزار و 430 میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان تا به امروز 10.5 درصد تخصیص داده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اعتبارات عمومی استان را 16 هزار میلیارد ریال در امسال دانست و گفت: از این مبلغ تا به امروز 15 هزار و 908 میلیارد ریال ابلاغ شده است.

شهریارپور با اشاره به تصویب اجرای هشت طرح جمع آوری فاضلاب در استان تاکید کرد: اجرای این طرح ها به چهار هزار و 720 میلیارد ریال نیاز دارد که از این مبلغ یک هزار و 410 میلیارد ریال از اعتبارات استانی، یک هزار و 410 میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و یک هزار و 880 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب استان تامین و هزینه می شود.

وبلاگ تمبوک چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل طرح های نیمه تمام نیازمند 120 هزار میلیارد ریال اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح های نیمه تمام نیازمند 120 هزار میلیارد ریال اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید