جزئیات و نحوه دریافت وام مستأجران، معرفی واجدان شرایط و بانک های عامل

به گزارش وبلاگ تمبوک، خبرنگاران : خبرنگاران: محمود محمودزاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، از معرفی 19 بانک عامل از سوی بانک مرکزی برای پرداخت وام مستأجران و نیز واجدان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن تا قبل از 20 مردادماه اطلاع داد.

جزئیات و نحوه دریافت وام مستأجران، معرفی واجدان شرایط و بانک های عامل

به گزارش وبلاگ تمبوک به نقل از وزارت راه وشهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در برنامه شبکه خبر، در مورد زمان پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران و اینکه چه افرادی واجد شرایط برای دریافت این نوع از تسهیلات هستند، گفت: 2 میلیون و 220 هزار نفر متقاضی در مدت زمان یک هفته از 4 تا 9 مرداد برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید:

سهمیه وام مستأجران برای هر شهر

دو روش برای پرداخت وام به مستأجران

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه از امروز 11 مردادماه پالایش های متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن شروع شده است، اضافه کرد: برنامه ریزی ها به گونه ای است که قبل از 20 مردادماه اسامی واجدان شرایط و مستاجران نیازمند حمایت های دولتی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک های عامل معرفی شوند.

محمودزاده شرح داد: در مورد پرداخت وام ودیعه مسکن، 19 بانک و موسسه اعتباری توسط بانک مرکزی معرفی شدند که به زودی سهمیه هر بانک به تفکیک استان و شعبه تعیین می گردد و وزارت راه و شهرسازی افراد واجد شرایط را به بانک های معرفی شده از سوی بانک مرکزی معرفی می نماید تا واجدان شرایط در کمترین زمان ممکن تسهیلات را دریافت نمایند.

منبع: اقتصادنیوز

به "جزئیات و نحوه دریافت وام مستأجران، معرفی واجدان شرایط و بانک های عامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات و نحوه دریافت وام مستأجران، معرفی واجدان شرایط و بانک های عامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید