حماسه 9 دی نشان دهنده عمق بصیرت مردم ماست

به گزارش وبلاگ تمبوک، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: آمریکائی ها می دانند که جایی در این مرز و بوم ندارد، از این رو کوشش خود را بکار می بندد تا با اجانب، مزدوران و ایادی داخلی و خارجی خود در ایران اسلامی آشوب و فتنه بر پا کند و زهی خیال باطل که مردم رشید ایران بیدار و هوشیار هستند.

حماسه 9 دی نشان دهنده عمق بصیرت مردم ماست

سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در راهپیمایی بزرگداشت حماسه 9 دی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه دشمنان ما هجمه ای تمام عیار را در حوزه های مختلف فرهنگی، مالی، اجتماعی و ... علیه کشور و مردم ما بکار بسته اند، عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار دنیای ایستاد و هیمنه آن را فرو ریخت و نشان داد که حتی با دست خالی هم می گردد در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستاد و پیروز شد.

وی اضافه نمود: پیروزی انقلاب اسلامی هزینه های بسیاری را برای آمریکای دنیا خوار و دد منش به دنبال داشت از این رو است که آنان به دنبال تلافی شکست مفتضحانه خود در نزد افکار عمومی دنیا هستند و در این راستا همه کوشش خود را بکار بسته اند.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه بصیرت خورشید تابانی است که در جان مردمان ما می درخشد، بیان داشت: با رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به خوبی آمریکا را شناخته اند و می دانند که آمریکا دشمن قسم خورده و کینه توزی است که هرگز خیرخواه آنان نبوده و نیست.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مردم همواره در صحنه ما بار دیگر نشان دادند که در خط ولایت و رهبری هستند، گفت: آمریکائی ها می دانند که جایی در این مرز و بوم ندارد، از این رو کوشش خود را بکار می بندد تا با اجانب، مزدوران و ایادی داخلی و خارجی خود در ایران اسلامی آشوب و فتنه بر پا کند و زهی خیال باطل که مردم رشید ایران بیدار و هوشیار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حماسه 9 دی نشان دهنده عمق بصیرت مردم ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حماسه 9 دی نشان دهنده عمق بصیرت مردم ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید