فراخوان ملی لشگر فرشتگان تا خاتمه مرداد تمدید شد

به گزارش وبلاگ تمبوک متأسفانه این روز ها شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور هستیم که این امر موجب شده مردم و بخصوص کادر درمان روز های سختی را پیش رو داشته باشند. همانطور که در موج اول بیماری، گذشت و فداکاری های قابل ملاحظه ای را شاهد بودیم، قطعاً این بار نیز همان فداکاری ها و یاری های همدلانه ما را از این بحران عبور خواهد داد.

فراخوان ملی لشگر فرشتگان تا خاتمه مرداد تمدید شد

از این رو فراخوان ملی لشگر فرشتگان که جمع آوری خاطرات حضور زنان در بحران کرونا را از خرداد ماه امسال شروع نموده و خاطرات جالب و قابل توجهی را دریافت نموده است، بمنظور ایجاد فرصت بیشتر و امکان ثبت یا ارسال خاطرات، مهلت ارسال آثار را مجددا تا سرانجام مرداد ماه تمدید کرد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

لازم بذکر است فراخوان ملی لشگر فرشتگان، جمع آوری خاطرات کرونایی زنان سرزمینم در 5 محور با عناوین:

1. خاطرات زنان تطهیرنماینده و تدفین نماینده اموات کرونایی

2. خاطرات زنان کادر درمان و اورژانس

3. خاطرات زنان جهادگر در فراوری و توزیع ملزومات و مواد ضدعفونی نماینده

4. خاطرات زنان خانه دار در حفظ نشاط و آرامش خانوادگی

5. خاطرات مادران و همسران کادر درمان و اورژانس

است.

همانطور که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان، می توانند خاطره نگاره های خود را به صورت مکتوب یا فایل صوتی به @l-fereshtegan در یکی از پیغام رسان های بله، سروش، ایتا، یا به شماره 09190330159 در واتس آپ یا به نشانی ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

خاطرات منتخب هیئت داوران، در قالب یک کتاب منتشر خواهند شد و به خاطرات برگزیده هیئت داوران، جوایز نفیس مادی و معنوی اهدا خواهد شد.

همچنین برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای برگزاری اختتامیه و اعلام نفرات برگزیده در سرانجام شهریور ماه به عمل آمده است.

پیوستن حوزه هنری انقلاب اسلامی به مشارکت نمایندگان و همراهان فراخوان ملی لشگر فرشتگان از دیگر خبرهای جدید مرتبط با این فراخوان ملی است. انتشارات تلاوت آرامش و مؤسسه فرهنگی هنری خیبر با مشارکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی این رویداد نموده بودند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فراخوان ملی لشگر فرشتگان تا خاتمه مرداد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ملی لشگر فرشتگان تا خاتمه مرداد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید