فرصت حضور در بازار های بین المللی برای فعالان صنعت گیاهان دارویی فراهم شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از رویداد های کارآفرینی و تجاری حمایت می نماید تا شرکت های خلاق و دانش بنیان به بازار هدف برسند.

فرصت حضور در بازار های بین المللی برای فعالان صنعت گیاهان دارویی فراهم شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تمبوک، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات ارگانیک و طبیعی خاورمیانه در کشور امارات، در تاریخ 15 لغایت 17 آذرماه 1400 برگزار می گردد. مهلت حضور در این نمایشگاه تا انتها آبان ماه است.

نمایشگاه سال جاری با رویکرد مواد طبیعی و ارگانیک برگزار شده است. بر اساس هماهنگی های انجام گرفته با سازمان توسعه تجارت، نیمی از هزینه نمایشگاه پس از بازگشت به صورت یارانه به شرکت های حاضر در این رخداد پرداخت خواهد شد.

حضور فعالان اکوسیستم گیاهان دارویی

نمایشگاه بین المللی محصولات ارگانیک با برگزاری 18 دوره در سالی های اخیر بستر بسیار مناسبی را برای حضور متولیان و شرکت های توانمند حوزه فراهم نموده است.

شرکت های فناور می توانند با گردهمایی در این رویداد، به نمایش آخرین توانمندی های خود در حوزه محصولات ارگانیک بپردازند.

با توجه به اهمیت بازار های منطقه ای و توانمندی ایران در توسعه محصولات ارگانیک، حضور در اینگونه رخداد های بین المللی می تواند، فرصت ایجاد تعامل و مشارکت با شرکت های فعال را فراهم نموده و به سیاستگذاری صحیح در راستای بومی سازی علوم و فنون و آینده نگاری توسعه صادرات محصولات ارگانیک یاری ویژه ای کند.

آشنایی با سطح کیفی و تکنولوژی محصولات حوزه گیاهان دارویی و فرآورده¬های طبیعی و شناسایی جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات و ماشین آلات فرآوری وفراهم نمودن شرایط انتقال تکنولوژی به داخل کشور، بعضی دیگر از مزایای شرکت در نمایشگاه های بین المللی است.

در کشور ما در یک دهه اخیر صد ها شرکت خلاق و دانش بنیان در این حوزه، متولد شده اند که از توانمندی و محصولات و خدمات نوآورانه بسیار خوبی برخوردار هستند.

چنین رویداد های فرصتی است تا این شرکت ها، جامعه هدف مشتریان خود را توسعه دهند و افق های صادراتی جدیدی برای محصولات ایرانساخت حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایرانی، تعریف نمایند.

غرفه های پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه به متراژ های 9 و 12 متر تعریف شده است.

با توجه به همزمانی این نمایشگاه با نمایشگاه اکسپو، امکان بازدید از هر دو رویداد وجود دارد.

انواع دمنوش ها، عرقیجات، گیاهان دارویی، دمنوش های گیاهی دارویی و دیگر محصولات گیاهی و طبیعی، بخشی از کالا های هستند که در این رخداد تجاری، امکان حضور دارند. بدون شک شرکت های خلاق و دانش بنیان باید سهم بیش تری برای توسعه بازاریابی محصولات خود قائل شوند تا بتوانند با تکیه بر صادرات، راستا رشد و توسعه سازمانی را بپیمایند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس chtm.isti.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت حضور در بازار های بین المللی برای فعالان صنعت گیاهان دارویی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت حضور در بازار های بین المللی برای فعالان صنعت گیاهان دارویی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید