لوو: شانس به ما رو نموده است، اعتماد به نفس بازیکنانم را دوست داشتم

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرمربی تیم ملی آلمان از اینکه برخلاف بازی های قبلی شانس به تیمش رو نموده و توانسته در آخرین دقایق هلند را شکست دهد ابراز رضایت کرد.

لوو: شانس به ما رو نموده است، اعتماد به نفس بازیکنانم را دوست داشتم

لوو: شانس به ما رو نموده است، اعتماد به نفس بازیکنانم را دوست داشتم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از اینکه برخلاف بازی های قبلی شانس به تیمش رو نموده و توانسته در آخرین دقایق هلند را شکست دهد ابراز رضایت کرد.

آلمان در حالی با گل دقیقه 90 نیوکو شولز 3 امتیاز را از آن خود کرد که در سال گذشته در تورنمنت های مانند جام جهانی و لیگ ملت های اروپا خیلی زود حذف شد. این پیروزی سبب شد که ژرمن ها آغازی فوق العاده را در جهت صعود به مرحله نهایی یورو 2020 تجربه نمایند و تا حدودی از فشار نقدها بکاهند.

لوو در خاتمه بازی به شبکه RTL گفت: نیمه اول فوق العاده بود و ما بازی را کاملاً تحت کنترل داشتیم. گلی که در نیمه دوم خوردیم در مقطع بدی از بازی بود. این فرآیندی است که تیم جوان شما باید از آن عبور کند. با یک حمله خوب، ما سرنوشت بازی را به سود خودمان تغییر دادیم. تیم ما خودباوری اش را از دست نداده است. امروز آن شانس پرمخاطره ای که در بازی های قبلی نداشتیم به ما رو آورد.

بیشتر بخوانید:

  • فن دایک: باید از آلمان یک امتیاز می گرفتیم

  • کومان: مقصر این شکست من بودم، باید خط دفاعی را تقویت می کردم

    وی اضافه کرد:من اعتماد به نفس بازیکنانم و ایمان شان به اینکه می توانند بازی را ببرند دوست داشتم. یک پیروزی در خانه هلند، راه بسیار خوبی برای آغاز این بازی های مرحله مقدماتی است، در عین حال ما در این بازی دیدیم که تیم مان هنوز کارهای زیادی باید انجام دهد به خصوص در زمینه دفاع از فزونی اش وقتی که از حریف پیش می افتد.

منبع: ایران ورزشی

به "لوو: شانس به ما رو نموده است، اعتماد به نفس بازیکنانم را دوست داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوو: شانس به ما رو نموده است، اعتماد به نفس بازیکنانم را دوست داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید