مهدی: تقویم فشردگی خودش را دارد، بین بد و بدتر قرار گرفتیم، باید با اسکوچیچ ملاقات کنم

به گزارش وبلاگ تمبوک، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که او این هفته باید دیداری با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد.

مهدی: تقویم فشردگی خودش را دارد، بین بد و بدتر قرار گرفتیم، باید با اسکوچیچ ملاقات کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تمبوک، سهیل مهدی درباره دربی 91 پایتخت و نیز فشردگی بازی ها گفت: روز برگزاری دربی روز بسیار خوبی بود. خوشبختانه پیش بینی ها درست از آب درآمد و بازی خوبی را شاهد بودیم. امیدوارم همه دیدارها به همین اندازه پرهیجان باشد و طرفداران راضی باشند. تقویم فشردگی خودش را دارد. کوشش می کنیم تا جایی که ممکن است، این تقویم عادلانه باشد و بازی ها در تاریخ مناسب برگزار شود. ممکن است شرایط بعضی تیم ها تأمین نشود، اما ناچاریم هر طور که می توانیم، جدول مسابقات را به سرانجام برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است سکوهای استادیوم آزادی در دربی به صورت 90 به 10 درصد تقسیم شود، توضیح داد: این موضوع به زیرساخت ها و همکاری یگان های ایمنی و امنیتی استادیوم برمی شود. ساختار استادیوم های ما مشکل دارد و قدیمی است. ما برای جانمایی تماشاگران مشکل داریم و هر چه سریع تر، باید استانداردها را پیاده کنیم. این موضوع تصمیمی فردی و از طرف سازمان لیگ نیست، بلکه ارکان مختلف در برگزاری مسابقات باید شرایط لازم را داشته باشند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه مجله لیگ قهرمانان آسیا که توسط AFC منتشر می شود، استادیوم های تیم های ایرانی را نامعلوم معین نموده است، گفت: آنها ممکن است به منابع قبلی استناد نموده باشند، وگرنه AFC خودش این موضوع را اصلاح کرد. ما نمی توانیم به ارگان ها و مجلات دیگر استناد کنیم.

مهدی درباره فشردگی برنامه بازی های تیم های لیگ رجحان اعلام کرد: حتی یک هفته تأخیر باعث می شود که بازی ها به بعد از دیدارهای تیم ملی موکول شود. نهایت کوشش مان را می کنیم که این اتفاق نیفتد، اما اگر تغییری در برنامه بازی ها ایجاد شود، کل لیگ برتر باید 20 تا 25 روز معطل شود. نگهداری فنی تیم و بودجه آن و نیز هزینه شرکت در مسابقات برای تیم ها سخت تر خواهد شد. بین بد و بدتر قرار گرفته ایم و امیدوارم بتوانیم بد را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با دراگان اسکوچیچ دیداری داشته است یا خیر، گفت: خیر، اما باید این هفته دیداری با هم داشته باشیم و برنامه را با او نهایی کنیم. امیدواریم هرچقدر که ممکن است و شرایط اسکوچیچ تأمین می شود، از او برای یاری به لیگ فرصت بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی: تقویم فشردگی خودش را دارد، بین بد و بدتر قرار گرفتیم، باید با اسکوچیچ ملاقات کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: تقویم فشردگی خودش را دارد، بین بد و بدتر قرار گرفتیم، باید با اسکوچیچ ملاقات کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید