هاشمی: پیروزی را مدیون کوشش بازیکنان هستیم، می توانم هر بازی اعتراض کنم و در بازی بعدی نتیجه آن را بگیرم

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: هیچ کدام از مربیان، آدم های بدی نیستند ولی ناخود مطلع، قسمتی از فشار بیرونی را با خود به کنار زمین می آوریم.

هاشمی: پیروزی را مدیون کوشش بازیکنان هستیم، می توانم هر بازی اعتراض کنم و در بازی بعدی نتیجه آن را بگیرم

به گزارش وبلاگ تمبوک، مصطفی هاشمی در خصوص پیروزی 92 بر 89 تیمش مقابل ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال گفت: همه بازیکنان ما کوشش کردند و باید به سعی و کوشش احترام گذاشت. این پیروزی را مدیون کوشش بازیکنان هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در خصوص داوری گفت: من هیچگاه در خصوص داوری حرف نزده ام. هر چه بوده در زمین رخ داده و الان تمام شده است. فکر نکنید که همواره راضی بوده ام ولی همواره حرمت ها را نگه داشته ام. حتی اگر قضاوت بازی، فاجعه هم باشد، این اجازه را به خودم نمی دهم که در خصوص آن صحبت کنم.

هاشمی ادامه داد: ما چون اعتراض نمی کنیم، همه خودشان را صاحب حق می دانند. من هم می توانم هر بازی اعتراض کنم و در بازی بعدی نتیجه آن را بگیرم. این درست نیست. اهل فن، دور از فضای هیجانی در خصوص داوری قضاوت خواهند کرد.

وی در خصوص زیاد شدن اعتراض به داوری از سوی کادر فنی تیم ها گفت: ما هم انسان هستیم و شرایط کرونا و مسائل مالی به ما فشار می آورد. هیچ کدام از مربیان، آدم های بدی نیستند ولی ناخود مطلع، قسمتی از فشار بیرونی را با خود به کنار زمین می آوریم. بعضی از اعتراضات درست و بعضی نمایش است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ تمبوک بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هاشمی: پیروزی را مدیون کوشش بازیکنان هستیم، می توانم هر بازی اعتراض کنم و در بازی بعدی نتیجه آن را بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: پیروزی را مدیون کوشش بازیکنان هستیم، می توانم هر بازی اعتراض کنم و در بازی بعدی نتیجه آن را بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید