واتس اپ ظاهراً به ابزارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می شود

به گزارش وبلاگ تمبوک، دیجیاتو: در نسخه نو بتای واتس اپ اندروید سه ابزار ویرایش پیشرفته هوش مصنوعی برای تصاویر اضافه شده است.

واتس اپ ظاهراً به ابزارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می شود

براساس نسخه تازه بتای واتس اپ، قابلیت ویرایش تصویر با هوش مصنوعی به این اپلیکیشن می آید. این قابلیت تازه چند ابزار در اختیار شما می گذارد و شما می توانید با آن ها پس زمینه، استایل و دیگر موارد تصویر خود را به راحتی ویرایش کنید.

براساس بررسی های سایت TheSPandroid، در نسخه 2.24.7.13 بتای واتس اپ اندروید ابزار های ویرایش پیشرفته هوش مصنوعی اضافه شده است. البته این ابزار ها هنوز برای کاربران در دسترس نیستند. در ادامه ویژگی ابزار هایی را که احتمالاً به واتس اپ اضافه می شوند، می خوانید:

Backdrop: با این ابزار می توانید پس زمینه عکس خود را تغییر دهید. آنچه می خواهید را برای هوش مصنوعی توصیف می کنید و سپس سوژه عکس به پس زمینه تازه انتقال می یابد.

Restyle: می توانید با کمک هوش مصنوعی فیلتر ها و استایل های تازهی به عکس های خود اضافه کنید.

Expand: با این ابزار می توانید پس زمینه عکس را عریض تر یا طویل تر کنید تا قسمت های خالی تصویر را هوش مصنوعی کامل کند.

با توجه به تصویر بالا، به نظر می رسد گزینه ویرایش تصویر با هوش مصنوعی هنگامی ظاهر می شود که می خواهید عکسی را برای کسی ارسال کنید یا زمانی که می خواهید تصویری در بخش استاتوس قرار دهید.

متا قبلاً تأیید کرده بود که درحال اضافه کردن ویرایش پس زمینه با هوش مصنوعی در اینستاگرام و فیسبوک است، اما حالا به نظر می رسد این ابزار ها در واتس اپ نیز عرضه می شوند. علاوه براین، احتمالاً قابلیت تازه تهیه رونوشت از پیام های صوتی نیز پس از iOS، برای کاربران اندرویدی در دسترس قرار می گیرد.

منبع: انتخاب

به "واتس اپ ظاهراً به ابزارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ ظاهراً به ابزارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید