نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ ظاهراً به ابزارهای ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می شود

دیجیاتو: در نسخه نو بتای واتس اپ اندروید سه ابزار ویرایش پیشرفته هوش مصنوعی برای تصاویر اضافه شده است.

5 فروردین 1403

بلوبانک کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی را برگزار می نماید

اهدای 50 جایزه 100 میلیون تومانیبلوبانک، کمپین قرعه کشی شانس به توان دوستی را با جوایزی به ارزش 5 میلیارد تومان برگزار می نماید.

8 اسفند 1401

سفر تکنفره به ژاپن ، چرا ژاپن یک کشور عالی برای یک سفر تکنفره است

کشور ژاپن یک کشور فوق العاده برای گردشگرانی که تکنفره سفر می کنند به شمار می رود. بویژه برای خانم هایی که تنها سفر می کنند. این کشور زیبا، شگفت انگیز، ایمن و پر آرامش است و سفر کردن در آن آسان است. اگر شما هم به سفر کردن، بویژه سفر تکنفره، علاقمند هستید،...

16 دی 1401

هوندا همه تقاطع ها را هوشمندانه آنالیز می نماید

طرح نو کمپانی هوندا می تواند نرخ تصادفات را به حداقل برساند. این طرح نو شامل آنالیز تقاطع ها است.

2 دی 1401

با این روش در 3 ثانیه خلافی خودرو و موتورتان را استعلام و پرداخت کنید!

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید و فروش وسایل نقلیه، افراد به آن بر می خورند، پرداخت خلافی های خودرو می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که افراد از میزان خلافی های خودرو خود آگاه نیستند و به همین دلیل اقدام به پرداخت این خلافی ها نمی کنند و در نهایت مجبور...

30 مرداد 1401

گوشی مناسب گیمینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اسمارت فون های گیمینگ، ویژگی های فوق العاده و خاصی دارند که در این گزارش به معرفی آن ها و کاربردهایشان پرداخته ایم.

24 مرداد 1401

تریلر تازه بازی Saints Row زیبایی شهر خیالی آن را نشان می دهد

نوترین تریلر بازی نو Saints Row که چند روز پیش در مراسم گیم اواردز 2021 به نمایش عایدی، بخش های نوی از گیم پلی بازی را در شهر خیالی سانتو ایلسو (Santo Ileso) نشان می دهد.

26 تیر 1401

نوا 9 هواوی به زودی در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا 9 هواوی به زودی با گارانتی رسمی هواوی وارد بازارهای ایران خواهد شد. این مصحول ترکیبی از طراحی مجذوب کننده در کنار عملکرد عالی دوربین و صفحه نمایش و امکانات کاربردی مانند باتری قوی و قابلیت سوپرشارژ هواوی است. هواوی در طراحی بدنه این محصول...

14 تیر 1401

اپل تاریخ رویداد Peek Performance را با اشاره به واقعیت افزوده اعلام نمود

اپل ساعاتی پیش تاریخ دقیق برگزاری از رویداد تازه خود را که Peek Performance هم نام دارد با اشاره ای به واقعیت افزوده خاطرنشان کرد.

31 خرداد 1401

گوگل دومین نسخه پیش نمایش اندروید 13 را منتشر کرد

گوگل در راستای بهینه سازی و پایداری سیستم عامل اندروید 13 به تازگی نسخه دوم پیش نمایش آن را هم با یک سری قابلیت های کاربردی برای کاربران عرضه کرد.

2 خرداد 1401

لست آو آس 2 بسته الحاقی داستانی نخواهد داشت

طبق مصاحبه جدیدی که جیسون شرایر، یکی از ژورنالیست های معروف صنعت بازی های ویدیویی، انجام داده است، به نظر می رسد که در برهه ای از زمان ساخت بازی لست آو آس پارت 2، تصمیم هایی برای یک بسته الحاقی (DLC) گرفته شده بوده که البته به خاتمه نرسیده است.

25 اردیبهشت 1400

قیمت روز گوشی موبایل در 10 اسفند

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 10 اسفند را مشاهده می کنید.

18 فروردین 1400

رزیدنت اویل چند نفره آنلاین به نام Re-Verse معرفی گردید

سازنده های سری بازی رزیدنت اویل نسخه کوچک جدیدی از این بازی معرفی نموده اند. این بازی Resident Evil Re:Verse نام دارد و نقش بخش آنلاین بازی رزیدنت اویل 8 را ایفا می نماید. تمام خریداران بازی رزیدنت اویل 8 می توانند به رایگان به این بازی دست پیدا نمایند. بازی Resident...

4 اسفند 1399

مبتلایان کرونا امکان استفاده از قطار و هواپیما را نخواهند داشت

به گزارش خبرنگاران، امیر ناظمی در توئیتر نوشت: طبق یک آنالیز با وزارت بهداشت معین شد که 20 درصد مبتلایان به کرونا قرنطینه را رعایت نمی نمایند. از این رو با ابلاغ وزارت بهداشت بر پایه دولت الکترونیکی، به زودی مبتلایان کووید 19 امکان استفاده از قطار بین شهری،...

19 آذر 1399

ضوابط توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه ها اعلام شد

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضوابط توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه ها به منظور جلوگیری از قاچاق معکوس واکسن ها، شرح داد و ابراز امیدواری کرد که در هفته آینده بخش اول این واکسن ها وارد بازار گردد.

30 آبان 1399

امیر صباحی فرد: امروز توانایی کشف، شناسایی و انهدام هر نوع پرنده متجاوز را داریم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز دیگر کشف نکردن هر نوع پرنده با هر سطح مقطع راداری برای پدافند هوایی مفهومی ندارد و به این توانمندی رسیده ایم که هر پرنده ای را در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران کشف، شناسایی و منهدم کنیم.

23 مهر 1399

تبدیل انواع صوت به متن در نرم افزار ورد

مایکروسافت نرم افزار ورد را به امکانات متنوعی تجهیز نموده تا بتوان با استفاده از این نرم افزار انواع فایل های صوتی را به متن تبدیل کرد.

22 مهر 1399

5 باور غلط درباره باتری گوشی

نداشتن اطلاعات کافی درباره برخی از مسایل موجب می شود ضررهای مالی متعددی به ما وارد شود. باتری گوشی از مواردی است که باید اطلاعات صحیحی درباره آن داشته باشیم.

7 مهر 1399

اپلیکیشن مایکروسافت برای محافظت از بچه ها در اینترنت

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، نسخه آزمایشی این برنامه تلفن همراه اولین بار در ماه می عرضه شد و حالا نسخه نهایی آن در دسترس همگان است.

30 شهریور 1399

Pacman: بازی ای که بازیسازی را متحول کرد ، جعبه ابزار بازی سازان (103)

چند سالی می گردد که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به آنالیز و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با...

21 شهریور 1399
تعداد: (41)