پرداخت تسهیلات توانمندسازی و کارگشایی به روستاییان استان قزوین

به گزارش وبلاگ تمبوک، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تا کنون 40 درصد از متقاضیان تسهیلات توانمندسازی و کارگشایی به روستاییان وام دریافت نموده اند.

پرداخت تسهیلات توانمندسازی و کارگشایی به روستاییان استان قزوین

به گزارش وبلاگ تمبوک از قزوین، علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: براساس مفاد تبصره 16 قانون بودجه سال 1400، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توانمندسازی به روستائیان در دستور کار نهاده شد.

وی در ادامه گفت: سهمیه اختصاص یافته به استان قزوین در حدود 210 میلیارد ریال بود که پس از اطلاع رسانی گسترده و مکاتبه با کلیه فرمانداری های استان تمام افراد واجد شرایط به بانک های ملی، ملت، صادرات، تجارت و کشاورزی معرفی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی اضافه نمود: تا به امروز حدود 40 درصد از افراد معرفی شده به بانک های استان پیروز به دریافت تسهیلات شده اند و از بانک های عامل انتظار داریم با توجه به فرصت محدود به جامانده در پرداخت تسهیلات تسریع کنند تا کل سهمیه استان جذب گردد.

فرخ زاد در ادامه اهم موضوعاتی که مشمول دریافت تسهیلات شده اند را شامل: یاری به راه اندازی کسب و کار های خرد روستایی، پرداخت هزینه های درمانی، خرید انشعابات خانگی و بعلاوه صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی و تسهیلات ضروری کارگشایی بیان کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: تسهیلات پرداختی به هر روستایی تا سقف بیست میلیون تومان با نرخ 4 درصد و بازپرداخت اقساط هفت ساله بوده است.

وبلاگ تمبوک قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت تسهیلات توانمندسازی و کارگشایی به روستاییان استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات توانمندسازی و کارگشایی به روستاییان استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید