پروژه های گردشگری در مازندران در حال انجام هستند

به گزارش وبلاگ تمبوک، سازمان جهانی گردشگری ایران را جز 10 کشور اول جهان می داند و مازندران با داشتن تنوع زیست محیطی و طبیعی شامل دریا و جنگل می تواند در حوزه گردشگری ساحلی و تفریحات آبی با تنوع خیلی زیاد و جنگلی و همچنین گردشگری سلامت به لحاظ امکانات بیمارستانی و تجهیزات پزشکی خوبی که دارد، گردشگران خارجی را به سوی خود جلب کند.

پروژه های گردشگری در مازندران در حال انجام هستند

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت که اکنون 160 هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری در استان مازندران در حال انجام است.

علی اصغر مونسان در بدو ورود به مازندران اضافه کرد: با تکمیل و افتتاح این حجم سرمایه گذاری در بخش گردشگری علاوه بر اشتغالزایی، شاهد تحولی بزرگ در حوزه زیر ساخت های گردشگری، اقامتی و تفریحی و در استانی که قطب گردشگری کشور محسوب می گردد، خواهیم بود.

وی گفت که در جریان سفر 2 روزه به مازندران علاوه بر آنالیز ظرفیت های گردشگری، یک باب هتل، یک مجتمع کردشگری و 43 واحد بومگردی را افتتاح می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور اضافه کرد: برنامه ریزی برای تکمیل هتل 5 ستاره میزبان در مازندران هم که قرار است در آینده با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد، در دستور کار واقع شده است.

مونسان اضافه کرد: با توجه به استقبال گردشگران داخلی و خارجی از ظرفیت های گردشگری، تفریحی و اقامتی مازندران، در این سفر بیشتر برنامه های توسعه گردشگری استان مورد توجه و بازدید قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در جریان سفر 2 روزه به مازندران علاوه بر بازدید از طرح های گردشگری استان، نشستی با مسئولان و مدیران مازندران خواهد داشت و با دکتر اشتفان شلتس، سفیر اتریش هم در شهرستان رامسر در زمینه ظرفیت های گردشگری دو کشور دیدار و گفت و گو کند.

معاون رئیس جمهور همچنین قرار است سه شنبه علاوه بر افتتاح یک اقامتگاه بومگردی در تنکابن از کارگاه سفالگری در این شهرستان بازدید کند. بازدید از کاخ چای خوران در شهرستان چالوس و مجموعه تفریحی - سرگرمی شهرستان محمودآباد هم از دیگر برنامه های سفر مونسان به مازندران است.

منبع: ایرنا

منبع: همگردی

به "پروژه های گردشگری در مازندران در حال انجام هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های گردشگری در مازندران در حال انجام هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید