کونته: رم با انگیزه تر و لایق برد بود، دوست ندارم پای شانس را وسط بکشم

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرمربی آبی پوشان لندن پس از شکست سنگین شاگردانش در پایتخت ایتالیا اعتراف کرد که جالوروسی انگیزه بیشتر و عملکرد بهتری برای کسب پیروزی در این بازی نشان داده است.

کونته: رم با انگیزه تر و لایق برد بود، دوست ندارم پای شانس را وسط بکشم

به گزارش وبلاگ تمبوک، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در خانه رم با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد و به این ترتیب رده نخست جدول گروه C را به میزبان ایتالیایی تقدیم کرد.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی که تیمش دو هفته پیش در خانه هم نتوانسته بود از پس رم برآید و شکست را با تساوی 3 بر 3 عوض کرد، در سرانجام مسابقه شب گذشته به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: فکر می کنم که عملکردمان در نیمه اول بسیار خوب بود و بدشانسی مانع از گلزنی مان شد. باید در همان ثانیه 30 بازی پیش می افتادیم و پس از آن گل خوردیم. موقعیت هایی برای جبران گل خورده داشتیم اما دوباره گلی خوردیم که کاملاً اجتناب پذیر بود. در نیمه دوم رم ثابت کرد که برای کسب نتیجه از ما عطش بیشتری دارد، انگیزه اش بیشتر است و میل بیشتری برای جنگیدن نشان داد پس حقش بود که بازی را ببرد.

با وجود شکست سنگین در خانه رم، چلسی هنوز هم حاشیه امنیت مناسبی دارد چرا که اتلتیکو مادرید در خانه برابر قره باغ با تساوی یک بر یک متوقف شد.

کونته ادامه داد: راستش من به دانستن نتیجه بازی قره باغ ذره ای تمایل ندارم. من فقط می خواهم بدانم که تیمم چطور می تواند پیشرفت کند تا دوباره عملکرد ضعیفی مانند بازی امروز ارائه نکند. باید بازیکنان جدیدی به ترکیب تیمم اضافه کنم تا انگیزه آن برای کسب نتیجه دوباره بالا برود.

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان لندن در پاسخ به این شائبه که شاگردانش دیگر به سبک مورد علاقه او بازی نمی نمایند، گفت: اگر من سرمربی تیم هستم، این تیم من است و من در هر شرایطی باید مسئولیت را بپذیرم. من فکر می کنم که عملکرد تیم مان در نیمه اول خوب بود و شما هم می دانید که من دوست ندارم پای شانس را وسط بکشم اما واقعاً فکر می کنم اینکه در نیمه اول 2 گل عقب افتادیم ناعادلانه بود. نیمه دوم از هر نظر زشت بازی کردیم. ما باید درک کنیم که برای پیشرفت کردن باید بجنگیم و گرنه تمام زحمات مان بی فایده است.

منبع: تسنیم

به "کونته: رم با انگیزه تر و لایق برد بود، دوست ندارم پای شانس را وسط بکشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: رم با انگیزه تر و لایق برد بود، دوست ندارم پای شانس را وسط بکشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید