14 بیمارستان انتاریو به خاطر کمبود نیرو تعطیل شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در Bowmanville به علاوه بیش از 10 بیمارستان دیگر در انتاریو، به علت کمبود قابل توجه کارکنان، پیش از تعطیلات آخر هفته طولانی موقتاً بسته خواهند شد.

14 بیمارستان انتاریو به خاطر کمبود نیرو تعطیل شد

به گزارش وبلاگ تمبوک به نقل از سی تی وی، 14 بیمارستان انتاریو تحت تأثیر شرلیط نو قرار خواهند گرفت.

به گفته رئیس انجمن پرستاران انتاریو، آخر هفته های طولانی همواره مراجعات بیشتری به بخش های اورژانس دارند، در نتیجه مسائل بیشتری برای کارکنان و فرسودگی شغلی بیشتری را منجر می شوند.

هرچند که Bowmanville منطقه ای است که نمی تواند 12 تخت (ICU) را از دست بدهد، اما آنها مجبور هستند موقتا ICU را تعطیل و بیماران را به بیمارستان های Ajax Pickering و Oshawa منتقل نمایند.

بخش های اورژانس در Wingham و Listowel هم برای زمان هایی از آخر هفته طولانی بسته خواهند بود.

این تعطیلی ها نتیجه ترک کار به وسیله پرستاران است؛ حتی با چندین دهه تجربه و به قیمت کار کردن در مغازه های فست فود یا فروشگاه کاستکو.

نوترین داده های آمار کانادا شدت این شرایط را نشان می دهد. تقریباً از هر چهار پرستار یک نفر می خواهد در سه سال آینده شغلش را تغییر بدهد یا ترک کند.

سیستم بهداشتی انتاریو به علت چالش حفظ کارکنان مورد احتیاج، با فشارهایی روبرو است.

به گفته رئیس انجمن پرستاران انتاریو، هرچند برای برطرف سریع این بحران خیلی دیر است، اما لغو لایحه 124، که افزایش حقوق پرستاران را به یک درصد محدود می نماید، یک آغاز مناسب است و نور امیدی خواهد بود تا پرستاران کارشان را ترک ننمایند.

منبع: خبرکانادا

به "14 بیمارستان انتاریو به خاطر کمبود نیرو تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 بیمارستان انتاریو به خاطر کمبود نیرو تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید