7 سال حبس برای مرد آلبرتایی که بخاطر 200 دلار مالک پمپ بنزین را به قتل رساند

به گزارش وبلاگ تمبوک، مردی که به اقدام خود در خصوص بنزین زدن و فرار کردن بدون پرداخت وجه و در پی آن قتل مالک پمپ بنزین اعتراف نموده بود، در نهایت حکم حبس هفت ساله دریافت کرد.

7 سال حبس برای مرد آلبرتایی که بخاطر 200 دلار مالک پمپ بنزین را به قتل رساند

میچل رابرت سیدلوفسکی 29 ساله در آگوست جرایم قتل و عدم توقف در صحنه سانحه ای که منجر به مرگ شد را پذیرفت. رابرت در اکتبر 2017 در شهر تورزبی پس از بنزین زدن اقدام به فرار کرد و طی فرار کی یون جو، مالک پمپ بنزین Fas Gas را به قتل رساند.

در دادگاه سیدلوفسکی حکوم به هفت سال زندان شد. با توجه به زمانی که او در زندان سپری نموده، حالا کمتر از چهار سال از حکم او باقی مانده است.

سیدلوفسکی اهل اسپروس گرو ابتدا متهم به قتل درجه دو شده بود اما در ارتباط با اتهام درجه پایین تر درخواست تجدید نظر کرد.

با استناد به بیانیه حقایق که مورد قبول سیدلوفسکی هم هست، او یک ون را از میدلتون فلورینگ، واقع در اسپروس گرو در روز ششم اکتبر 2017 دزدید. او آن اتومبیل را به پمپ بنزین رساند، آن را با 198 دلار پر از بنزین کرد و بدون پرداخت پول سعی کرد محل را ترک کند.

جو 54 ساله بیرون رفت تا با او روبرو گردد. اسناد دادگاه نشان می دهد که او آیینه کنار سمت مسافر ون را گرفت و آن را رها نکرد.

سیدلوفسکی هم به رانندگی ادامه داد و ماشین را چپ و راست پیچاند. در نهایت جو از ون جدا شد و تایر عقب ماشین از رویش رد شد. سیدلوفسکی اقرار کرد می دانست قربانی از کنار ماشین آویزان بوده و با این حال به راه خود ادامه داد و از صحنه دور شد. بعدا ون بین کلمر و تورزبی پیدا شد.

ماموران امداد کوشش خود را برای احیای جو انجام دادند اما پیروز نشدند. نتیجه کالبدشکافی نشان داد که بدن جو چند خراش برداشته بود و چند ضربه سنگین کشنده به بدن، جمجمه و صورت او وارد شده بود. همچنین گردن او شکسته بود.

با فاصله کمی پس از این سانحه مرگبار، استان قانون پرداخت پول پیش از بنزین زدن را تصویب کرد که از رانندگان می خواهد پیش از پر کردن باک بنزین خود پول بدهند و در مغازه های خرده فروشی سوخت، برنامه های جلوگیری از خشونت را ضروری می نماید.

قاضی جان هاپکینز آدینه گفت: هر حکمی که من بدهم درد و رنج تمام افراد تحت تاثیر را کاهش نمی دهد. اگر بتوان چیز مثبتی در این تراژدی پیدا کرد ممکن است این باشد که تغییری در قوانین صورت گرفت.

در این پرونده نماینده دادستان خواهان حکم شش تا هشت سال شده بود و مجرم درخواست شش سال نموده بود. تورزبی شهری در تقریبا 50 کیلومتری جنوب غرب ادمونتون است.

منبع: ایرونی ها

به "7 سال حبس برای مرد آلبرتایی که بخاطر 200 دلار مالک پمپ بنزین را به قتل رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 سال حبس برای مرد آلبرتایی که بخاطر 200 دلار مالک پمپ بنزین را به قتل رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید