تئاتر

بازیگر سریال تاج درگذشت

استفن گریف بازیگر بریتانیایی مجموعه های بیلک 7 و تاج در سن 78سالگی درگذشت.

11 دی 1401

هتل آستریا کلاب آنتالیا

درباره هتل آستریا کلابهتل 5 ستاره آستریا کلاب (Club Asteria Belek)، در منطقه بلک آنتالیا و نزدیک به دریای مدیترانه قرار گرفته است. هتل آستریا کلاب با امکانات و خدماتی که برای آرامش و آسایش مسافرین فراهم نموده است به یکی از هتل های پرطرفدار آنتالیا تبدیل شده است؛...

18 آذر 1401

زنان متولد خرداد ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟

زن متولد خرداد، زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجراجو و بی ثبات است. مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد.

10 آبان 1401

پدر از ششم شهریور ماه در سالن اصلی تئاتر شهر ، آغاز پیش فروش بلیت روزهای نخست اجرا

نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای از روز یکشنبه ششم شهریور ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

25 مرداد 1401

این بناهای اعجاب انگیز را آدم فضایی ها ساخته اند!

اعجوبه های معماری مدرن چه بناهایی هستند؟ آیا این ساختمان هایی که هوش از سرتان می پرانند را می شناسید؟ با 9 عدد از برترین معماری های دنیای مدرن آشنا شوید.

21 مرداد 1401

ایرج راد و یوسف تیموری به چهل تیکه می آیند

فصل پنج برنامه چهل تیکه به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی در این هفته میزبان بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است.

15 خرداد 1401

بچه ها کار به تماشای آرزو های یک موش کور نشستند

بچه ها کارِ تحت حمایت انجمن کمک بچه ها در معرض خطر به تماشای نمایش آرزو های یک موش کور به کارگردانی وحید نفر در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری نشستند.

13 دی 1400

مرهم بر جراحت سردشت

فقط یک روز را در تقویم پیدا می کنید که به نام روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی نامگذاری شده است.

25 مرداد 1400

شوخی شوخی جدی شد!

صابر ساقی در سیاوش با آن سر تراشیده و چهره پرخط و خوط و صدای زنگدار که لاتی اش را در حبس پر کرده و برای رقبای اراذلش عربده می کشد.

9 مرداد 1400

نسرین بابایی: بازیگری نیازمند تمرین، ممارست، مطالعه و ایثار است

بازیگر سریال وارش گفت: بازیگری نیازمند تمرین، ممارست، مطالعه و ایثار است، شما به عنوان یک بازیگر باید تحمل دوری طولانی مدت از خانواده خود را داشته باشید، بتوانید در شرایط سخت کار کنید و همه این ها بخش کوچکی از این شغل است.

14 تیر 1400

همه عوامل سریال نوروزرنگی گرفتار کرونا شدند خبرنگاران

در نشست سریال نوروزی شبکه تهران عنوان شد: سریال نوروز رنگی در شرایطی فراوری شد که همه عوامل این مجموعه در مشهد گرفتار ویروس کرونا شدند. این سریال در شرایط دشواری ساخته شد و در طول ساخت آن با مسائل زیادی روبرو شدند. اما نتیجه کار برای عوامل رضایت بخش بوده...

10 اردیبهشت 1400

خبرنگاران جشن نوروز در سفارت ایران در تاجیکستان برگزار شد

تهران- خبرنگاران- مراسم جشن نوروز 1400 در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با حضور سفیر، کارکنان سفارت و خانواده های آنها، ایرانیان مقیم، نمایندگان وزارت امورخارجه تاجیکستان و چهره های فرهنگی و هنری این کشور برگزار گشت.

2 اردیبهشت 1400

ابراهیم اثباتی درگذشت

تهران (پانا - ابراهیم اثباتی آهنگساز و نوازنده تنبور و دیوان پنجشنبه (دوم بهمن ماه) بر اثر عوارض بیماری سرطان از جهان رفت.

3 اسفند 1399

بزرگ ترین پارک آبی وارنا، آکوا پلیس!

پارک آبی آکوا پلیس وارنا | Aquapolisحالا که فصل تابستان است و سفر به وارنا یکی از بهترین و پر طرفدارترین مقصدهای مسافرتی است، می خواهیم تا به شما یکی از بهترین جاهایی که برای تفریح در وارنا می توانید به آن بروید و کلی کیف کنید، پارک آبی آکوا پلیس وارنا را معرفی...

1 تیر 1399

آزادی جوان زندانی در یلدای تئاتری ها

در جشن شب یلدای خانه تئاتر که یکشنبه شب در کافه لقانطه باغ موزه قصر برگزار گردید، زمینه آزادی جوان 19ساله ای فراهم شد.

21 بهمن 1398

بازیگران تکراریِ سینمای ایران

هفته نامه چلچراغ - فرنوش ارس خانی: حضور بازیگران تکراری هم زمان در چند فیلم روی پرده مدت هاست که به بحران مهم سینمای ایران تبدیل شده است؛ چه آن موقع که ستاره های دهه هشتادی وارد سینما شدند و جایگزین ستاره های دهه هفتادی شدند و چه حالا که مفاهیم و الگوی...

10 مرداد 1398

پاسخ رئیس مرکز سیمافیلم به کمال تبریزی

رئیس مرکز سیما فیلم در پاسخ به اظهارات اخیر کمال تبریزی می گوید: توقف پروژه الف ویژه نه توسط شما که توسط سیما فیلم و صرفاً به دلیل مسائل کیفی و تغییر بازیگر محوری اجرا شده و ارتباطی به مسائل مالی سازمان نداشته است.کمال تبریزی پیشتر گفته است: علت تعطیلی...

4 تیر 1398

تئاتر دانشگاهی باید منزه و امید آفرین باشد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با اعضای ستاد اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی اهداف و ضرورت های فعالیت دبیرخانه این دوره را تشریح کرد.

20 اردیبهشت 1398