اولین تبلت وان پلاس با سیستم عامل Android 12L

به گزارش وبلاگ تمبوک، مدتی است که وان پلاس در حال کار بر روی تبلتی است که با نام OnePlus Pad شناخته می گردد. جزئیات زیادی در مورد این محصول منتشر نشده است، اما ما حدس می زنیم که این تبلت دارای سخت افزار پیشرفته ای باشد.

اولین تبلت وان پلاس با سیستم عامل Android 12L

به گزارش وبلاگ تمبوک، اطلاعاتی که به تازگی در مورد این محصول منتشر شده نشان می دهد که این تبلت با سیستم عامل Android 12L که به طور خاص برای تبلت ها و تلفن های تاشوطراحی شده است، عرضه خواهد شد. این رابط کاربری به جای اینکه مانند سیستم عامل اندروید فعلی عرضه گردد، با دستگاه هایی با نسبت ابعاد بزرگ مانند تبلت ها مطابقت دارد. زمان راه اندازی این تبلت هنوز تعیین نیست، اما طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده OnePlus Pad در نیمه اول 2022 وارد هند خواهد شد. به این معنی که می توانیم منتظر معرفی این محصول در آینده باشیم.

91mobiles بعضی تعیینات کلیدی گوشی OnePlus Nord CE 2 Lite را نیز به اشتراک گذاشته است که در ادامه به آنالیز آن ها می پردازیم: گفته می گردد که این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری صدا می باشد، اما بدون نوار لغزنده هشدار. این قابلیت در Nord CE 2، 5G نیز وجود ندارد. بعلاوه انتظار می رود که این محصول با صفحه نمایش 6.59 اینچی فول اچ دی پلاس عرضه گردد که می تواند یک پنل LCD باشد.

این گوشی دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی نیز انرژِی این گوشی را تامین می نماید.. OnePlus Nord CE 2 Lite دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision همراه با سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز مونو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 در جلو نیز می باشد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "اولین تبلت وان پلاس با سیستم عامل Android 12L" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تبلت وان پلاس با سیستم عامل Android 12L"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید