برنز کاراته المپیک جوانان به حیدری و خنکدار رسید، فرجی حذف شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، در انتها نخستین روز مسابقات کاراته بازی های المپیک جوانان 2018 آرژانتین، دو نماینده تیم دختران ایران به مدال برنز دست یافتند اما نماینده پسران با شکست مقابل رقیبانش حذف شد.

برنز کاراته المپیک جوانان به حیدری و خنکدار رسید، فرجی حذف شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، در اولین روز از مسابقات کاراته بازی های المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس، سه نماینده ایران مقابل حریفانشان روی تاتامی رفتند که در خاتمه فاطمه خنکدار در وزن منهای 53 کیلوگرم و مبینا حیدری در وزن منهای 59 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند.

به این ترتیب فاطمه خنکدار در وزن منهای 53 کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف تانیا باروس از پرتغال رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. او در دور دوم نیز با حساب 2 بر صفر آیاکا اوکازاکی از تایلند را 2 بر صفر مغلوب کرد و در سومین دیدار مقابل رینکا تاهاتا از ژاپن 1 بر صفر مغلوب شد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در این مرحله به مصاف یاسمین نصر از مصر رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

همچنین در وزن منهای 59 کیلوگرم نیز مبینا حیدری در اولین مبارزه 2 بر صفر باهوپ شارلوت از انگلیس را شکست داد. در دومین دیدار نیز حریفی از فرانسه را یک بر صفر مغلوب کرد و به مبارزه سوم رسید. حیدری در مبارزه سوم در حالی که یک بر صفر تا ثانیه های خاتمهی از حریفش پیش بود، هانسکو شد تا آنا چرنیشووا از روسیه برنده تاتامی باشد. او در نیمه نهایی به مصاف کاکارو ساکاجی از ژاپن رفت و پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی، با رای داوران شکست خورد و مدال برنز را کسب کرد.

اما در بخش پسران علیرضا فرجی در وزن منهای 61 کیلوگرم به میدان رفت که در اولین دیدار 4 بر صفر مقابل اساما اداری از مراکش مغلوب شد. او در دومین مبارزه به مصاف حریف ژاپنی رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در سومین دیدار نیز مقابل پدرو پابلو دلاروکا از گواتمالا نهاده شد و یک بر صفر مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

طبق برنامه مسابقات، پنجشنبه و در دومین روز این رقابت ها نگین آلتونی در وزن 59+ کیلوگرم و نوید محمدی در وزن 68+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برنز کاراته المپیک جوانان به حیدری و خنکدار رسید، فرجی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز کاراته المپیک جوانان به حیدری و خنکدار رسید، فرجی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید