حزب الله نامی به دیاب برای تصدی وزارت نداده است

به گزارش وبلاگ تمبوک، ایسنا نوشت: یکی از مسئولان حزب الله تاکید کرد: ما دولت حسان دیاب، نخست وزیر مامور به تشکیل دولت را تایید می کنیم، چراکه این دولت در اختیار فردی شایسته و مخلص است و این شخص آمده که بگوید خواهان نجات کشور و بهبود اوضاع اقتصادی است.

حزب الله نامی به دیاب برای تصدی وزارت نداده است

به گزارش النشره، محمد عمرو، سخنگوی هیات حزب الله پس از دیدار با مار بشاره پطرس الراعی، اسقف مسیحیان مارونی لبنان در بکرکی گفت: ما تا به الان هیچ نامی را برای تصدی پست وزارتی ارائه نداده ایم و منتظر هستیم که حسان دیاب با ما تماس بگیرد و برای طرح اسامی آماده باشد، معتقد هستیم که هنوز برای مطرح کردن اسامی، زود است.

وی با بیان اینکه دولت آینده دولت نجات ملی خواهد بود، شرح داد که نگرانی نسبت به آینده لبنان وجود ندارد، لبنان کشوری مستقل و در جایگاهی بالا خواهد بود.

محمد عمرو خاطرنشان کرد: ما احترام بسیاری برای سعد حریری قائل هستیم، ما تاکید داشتیم که وی نخست وزیر باقی بماند و در این راستا تلاش کردیم، اما او اصرار داشت که کنار برود، هنگامی که سه اسامی به وی ارائه شد، او گفت که دیاب مردی شایسته و مخلص است و ما و حریری و میشل عون، رئیس جمهور لبنان در مورد او توافق نظر داریم.

312 310

منبع: خبرآنلاین

به "حزب الله نامی به دیاب برای تصدی وزارت نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله نامی به دیاب برای تصدی وزارت نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید