معترضان اطراف کاخ ریاست جمهوری لبنان را ترک کردند

به گزارش وبلاگ تمبوک، منابع خبری گزارش دادند که معترضان لبنانی که پیش تر اطراف کاخ ریاست جمهوری لبنان تظاهرات اعتراضی برپا نموده بودند، این محل را ترک کردند.

معترضان اطراف کاخ ریاست جمهوری لبنان را ترک کردند

ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان (NNA) نوشت: اکثر معترضان که اطراف کاخ ریاست جمهوری حضور داشتند این مکان را ترک کردند.

بنابر این گزارش، میشل عون رئیس جمهوری لبنان با گروهی از معترضان به ریاست رامی علیق در کاخ ریاست جمهوری دیدار نموده است.

پیش تر، وبسایت روزنامه لبنانی الجمهوریه در خبری فوری مدعی شد که معترضان در بیروت، آدینه شب در صدد ورود به بعبدا کاخ ریاست جمهوری لبنان هستند و نیروهای امنیتی کوشش می نمایند مانع آنها شوند.

در همین پیوند، اداره امنیت داخلی لبنان بیان کرد که در درگیری میان نیروهای امنیتی و معترضان دستکم 24 تن از نیروهای امنیتی زخمی شدند.

همچنین ریا الحسن وزیر کشور لبنان از معترضان خواست تا به نیروهای امدادرسان مانند تیم های پزشکی و آتش نشانی که در حال اجرا وظایف خود هستند درگیر نشوند و از آسیب رساندن به اموال عمومی خودداری نمایند.

انجمن بانک های لبنان نیز بیان کرد: با توجه به تداوم اوضاع بحرانی، بانک ها فردا شنبه تعطیل است؛ هرچند کوشش می گردد به منظور حفظ منافع مشتری ها بلافاصله پس از بازگشت آرامش و ثبات در سراسر لبنان، بانک ها کار خود را از سر بگیرند.

تظاهرات اعتراض آمیز در لبنان از شامگاه پنجشنبه در بیروت شروع شد و بسرعت به خیابان های مرکزی پایتخت به ویژه الحمراء و میدان ریاض الصلح که مقر نخست وزیری در آن قرار گرفته است و نیز خیابان های منتهی به مجلس امتداد یافت.

این تظاهرات همچنان در بیروت و بسیاری از شهرهای دیگر لبنان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "معترضان اطراف کاخ ریاست جمهوری لبنان را ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان اطراف کاخ ریاست جمهوری لبنان را ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید