رونمایی از خانم گل نو فوتبال زنان

به گزارش وبلاگ تمبوک، درحالی امروز هفته هفدهم فوتبال زنان با انجام چهار ملاقات به طور همزمان شروع شد که پیش از این، قهرمانی خاتون بم در این مسابقات مسجل شده بود و رقابت برای کسب عنوان خانم گلی مسابقات بین دو مهاجم گلزن تیم های شهرداری سیرجان و خاتون بم ادامه داشت. قنبری و چتر نور تا خاتمه هفته شانزدهم به ترتیب با 21 و 20 گل در جایگاه اول و دوم جدول گلزنان قرار داشتند و رقابت این دو مهاجم برای رسیدن به گل های بیشتر در هفته هفدهم تماشایی بود.

رونمایی از خانم گل نو فوتبال زنان

پیش از ملاقاتهای امروز، درحالی که دو هفته تا انتها مسابقات این فصل از لیگ زنان به جای مانده بود، به علت حذف کیان نیشابور از جدول مسابقات فوتبال زنان، بازی هفته آینده این تیم با خاتون لغو شد و به همین علت؛ زهرا قنبری، مهاجم 30 ساله خاتونی ها فقط در ملاقات امروز فرصت به ثمر رساندن گل های بیشتر را داشت. از سوی دیگر اما چتر نور به جز ملاقات امروز، در هفته هجدهم مسابقات نیز این فرصت را خواهد داشت که تعداد گل های این فصلش را بهبود ببخشد.

در انتها ملاقاتهای امروز؛ زهرا قنبری پیروز به گلزنی در برابر ایساتیس کران فارس نشد که البته این موضوع به زمین بی کیفیت شیراز هم چندان بی ربط نبود، اما از سوی دیگر افسانه چتر نور با به ثمر رساندن چهار گل در دقایق، 18، 31، 69 و 75، در فزونی پنج گله تیمش در برابر حریف شیرازی نقش موثری داشت و در انتها این هفته از مسابقات 24 گله شد تا با توجه به اینکه مسابقات برای خاتون بم در این هفته به انتها رسیده است، کسب عنوان خانم گلی به وسیله افسانه چتر نور برای دومین بار در تاریخ فوتبال زنان قطعی شود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "رونمایی از خانم گل نو فوتبال زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خانم گل نو فوتبال زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید