سخنگوی دولت: برنامه ای برای تغییر هیچ یک از وزرا نداریم

به گزارش وبلاگ تمبوک، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال که آیا جمع بندی تعیینی در دولت در مورد یارانه های نقدی و کالابرگ الکترونیک وجود دارد، گفت: جمع بندی حوزه یارانه از ابتدا کاملاً تعیین بوده است، مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف نموده است که یارانه را به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار دهد و این بسیار روشن و مشهود بود و راستا دولت از ابتدا همین بوده و اعلام شده است.

سخنگوی دولت: برنامه ای برای تغییر هیچ یک از وزرا نداریم

به گزارش تسنیم، وی اضافه نمود: هر زمان زیرساخت های لازم به صورت 100 درصد فراهم گردد و امکان اجرایی داشته باشد طبیعتاً دولت مکلف به اجرای قانون است بنابراین تا زمانی که نظر قانون بر کالابرگ است دولت باید این کار را انجام دهد.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت توضیح داد: زمانی که زیرساخت های لازم وجود نداشته باشد طبیعتاً راهی جز پرداخت یارانه نقدی وجود ندارد و تازمانی که زیرساخت ها ایجاد و تکمیل نگردد و قابلیت بهره برداری نداشته باشد همین شیوه پرداخت یارانه نقدی ادامه و استمرار دارد.

بهادری جهرمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر آیا دولت برنامه ای برای تغییر وزرای مالی دارد؟ اعلام کرد: دولت هیچ برنامه ای برای تغییر هیچ یک از وزرا ندارد اعم از فرامالی یا کادر مالی، هیچ تغییری وجود ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تغییر وزیر رفاه و معرفی ایشان در روزهای آینده مطرح نمود: قانون اساسی تصریح نموده است که ظرف سه ماه باید وزیر رفاه معین گردد بنابراین ظرف سه ماهه قانون اساسی معین و به مجلس معرفی می گردد.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سرنوشت تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به کجا رسیده است و آیا وزرای تازه بازرگانی و صمت هم انتخاب شده اند یا خیر؟ گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع بحث نیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت به جای خود باقی است و در اینجا بحث تشکیل وزارتخانه تازه بازرگانی مطرح است یعنی به شیوه سابق که قبل از ادغام وزارت بازرگانی بوده است، برگردیم و آن هم بحث دولت نیست و به وسیله مجلس مطرح شده است.

بهادری جهرمی اضافه نمود: مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می نماید که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.

وی اعلام کرد: دولت به طور رسمی نسبت به کلیات طرح موافقت نموده است بنابراین یک سؤال و یک جواب وجود داشت که داده شد و این موضوع در مجلس در حال رسیدگی است و باید همه منتظر بمانند مجلس نسبت به وزارت بازرگانی تصمیم گیری کند که آیا وزارتخانه تازهی ایجاد گردد یا خبر.

منبع: فرارو

به "سخنگوی دولت: برنامه ای برای تغییر هیچ یک از وزرا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دولت: برنامه ای برای تغییر هیچ یک از وزرا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید