سرپرست ملوان: با 16 بازیکن و تیمی نصف و نیمه به اهواز رفتیم، احمدزاده باتجربه است و فکر جریمه را نموده!

به گزارش وبلاگ تمبوک، حسین برومند، سرپرست تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت که این تیم با تنها 16 بازیکن برای ملاقات با استقلال خوزستان به اهواز سفر نموده است.

سرپرست ملوان: با 16 بازیکن و تیمی نصف و نیمه به اهواز رفتیم، احمدزاده باتجربه است و فکر جریمه را نموده!

حسین برومند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تمبوک، درباره نیمه تمام ماندن ملاقات تیم های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی گفت: ما به خاطر مسائل تیم و مشکوک بودن پنج بازیکن تیم به داشتن ویروس کرونا، با 16 بازیکن به اهواز رفتیم. باید استان گیلان را قرنطینه می کردند که این کار را نکردند و ما کتباً درخواست کردیم که ملاقاتمان را به تعویق بیندازند. وقتی این بلاها را سرمان می آورند، کارمان خیلی سخت تر می گردد.

وی با اشاره به اتفاقات ملاقات مقابل استقلال خوزستان توضیح داد: با همه سختی ها به اهواز رفتیم، اما داور دو پنالتی اشتباه علیه ما گفت. ما با کارشناسان داوری هم صحبت کردیم و آنها هم گفتند پنالتی ها اشتباه بوده است. تشخیص احمدزاده (سرمربی ملوان) بر این بود که این گونه بازی کردن و اینکه همه چیز به ضرر ماست، فایده ندارد. ما این همه زور بزنیم و کوشش کنیم، بعد علیه ما پنالتی اشتباه بگیرند. سرمربی در این موارد تصمیم می گیرد.

احمدزاده فردی بسیار باتجربه است و این مسائل را پیش بینی می نماید. او حتماً فکر اینجاها را نموده است.، سرپرست تیم ملوان در خصوص احتمال جریمه این تیم و شکست 3 بر صفر ملوانان، این جمله را بیان نمود و به وبلاگ تمبوک گفت: وقتی این همه حق کشی علیه ملوان می گردد، مربی هم صبر ایوب ندارد و می خواهد یک جا حقش را بگیرد. نمی گردد که دو پنالتی اشتباه علیه ما گرفته گردد و چیزی نگوییم. ما می خواستیم حق مان را بگیریم. ملوان شرایط سختی در انتهای جدول دارد و برای سقوط نکردن رقابت می نماید.

برومند درباره شرایط تیم ملوان و احتمال شیوع ویروس کرونا میان اعضای این تیم گفت: پنج بازیکن ما مشکوک به ویروس کرونا بودند که آنها در اهواز تیم را همراهی نکردند. با 16 بازیکن و تیمی نصف و نیمه برای بازی با استقلال خوزستان سفر کردیم. دست سرمربی هم بسته است. اگر بازی ها لغو نمی گردد، سازمان لیگ حداقل باید بازی های تیم های استان گیلان را به تعویق بیندازد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد. تمام تیم ها می خواهند که مسابقات لغو و بازی ها باید پس از بهبود شرایط برگزار گردد. نمی دانم چرا اینقدر به ادامه بازی ها اصرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست ملوان: با 16 بازیکن و تیمی نصف و نیمه به اهواز رفتیم، احمدزاده باتجربه است و فکر جریمه را نموده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست ملوان: با 16 بازیکن و تیمی نصف و نیمه به اهواز رفتیم، احمدزاده باتجربه است و فکر جریمه را نموده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید