سکوت عجیب در خصوص انتخابات فدراسیون تنیس، دلیل بلاتکلیفی چیست؟

به گزارش وبلاگ تمبوک، بلاتکلیفی ادامه دار انتخابات فدراسیون تنیس و سکوت وزارت ورزش در خصوص این فدراسیون به شائبه ها بیشتر از گذشته دامن می زند.

سکوت عجیب در خصوص انتخابات فدراسیون تنیس، دلیل بلاتکلیفی چیست؟

به گزارش وبلاگ تمبوک، در میان فدراسیون هایی که در انتظار برگزاری انتخابات به سر می برند بلاتکلیفی فدراسیون تنیس بسیار عجیب است. فدراسیون هایی مثل کشتی و وزنه برداری گفته می گردد هنوز در انتظار تایید صلاحیت کاندیداها هستند اما چرا انتخابات فدراسیون تنیس در بلاتکلیفی نگه داشته شده است؟ تنیس شرایط کاملاً متفاوتی با وزنه برداری و کشتی دارد چراکه ثبت نام برای انتخابات فدراسیون تنیس 18 شهریور 97 برگزار گردید، تکلیف کاندیداها هم معین شده بود از 5 نفر، سه نفر تایید شدند که در میان یک نفر انصراف داد و در حال حاضر انتخابات دو کاندیدا دارد.

اما اکنون نزدیک به 9 ماه از ثبت نام کاندیداها و شش ماه هم از انتها دوره ریاست شایسته (19 آبان 97) می گذرد و وزارت ورزش هنوز چیزی در خصوص برگزاری انتخابات اعلام نکرده است.

در این میان بعد از اینکه شش ماه از ثبت نام کاندیداها گذشت گفته شد شاید قرار است ثبت نام از کاندیداها مجدداً انجام گردد اما هنوز این اتفاق هم رخ نداده است. نکته جالب این است که وزارت ورزش تکلیف انتخابات فدراسیون بیماری های خاص را معین کرد اما اسمی از تنیس نیاورد و همین مسئله باعث شده شائبه نخواستن مجید شایسته بیشتر از گذشته قوت بگیرد.

به نظر می رسد بهتر است وزارت ورزش برای انتها دادن به حواشی و شائبه های ایجاد شده هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون را معین کند و یا حداقل سکوت خود را در خصوص این فدراسیون بشکند. اینکه نزدیک به 9 ماه بعد از ثبت نام هنوز وضعیت انتخابات معین نیست و هر زمان پیگیر برگزاری انتخابات می شویم تنها پاسخ بی خبری است، فقط حرف و حدیث ها را بیشتر می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سکوت عجیب در خصوص انتخابات فدراسیون تنیس، دلیل بلاتکلیفی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت عجیب در خصوص انتخابات فدراسیون تنیس، دلیل بلاتکلیفی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید